بی ام سی موبایل



اسپیکر قابل حمل beecaro(بیکارو)مدل GF801

قیمت : 3,050,000 تومان
خرید این کالا


اسپیکر قدرتمند بیکارو ( beecaro ) مدل GF-801.یکی از بهترین و قدرتمند ترین های شرکت تایوانی beecaro می باشد. این اسپیکر بیکارو با طراحی کلاسیک و صدای خوب و با کیفیتی که دارد نظرات بسیار خوب و مثبتی را بدست آورده است. این اسپیکر قدرتمند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. و از یک case بسیار محکم با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده درجه یک استفاده شده است. و از الیاف کنفی بسیار با کیفیت ساخته شده. در داخل این اسپیکر از فیبر مخصوصی استفاده شده است. که باعث می شود که این محصول قابلیت زد آب بودن را به خو پیدا کند و همچنین این فیبر قابلیت زد ضربه بودن را به این اسپیکر می دهد. که از فاصله 1 متری اسپیکر به زمین برخورد کند اتفاقی برای اسپیکر نمی افتد.
مشخصات اسپیکر قدرتمند Beecaro
اندازه ساب هایی که در این اسپیکر قدرتمند بیکارو استفاده شده است 4 اینچ می باشد. که هر کدام قدرت 30 وات را دارند. همچنین در این اسپیکر دو عدد ساب با این اندازه و این قدرت کار گذاشته شده است. باتری این اسپیکر 7 ولت 4400 میلی آمپر می باشد. که این اسپیکر قدرتمند می تواند برای شما تا 6 ساعت مداوم در صورت کامل بودن شارژ باتری بدون افت کیفیت آهنگ را پلی کند. اندازه این محصول نسب به دیگر محصولات این شرکت بزرگ می باشد. که عبارت است از 170.5mm * 173mm * 409.5mm . همچنین این محصول از ورودی های فلش مموری و رم های SD و کابل های AUX جک 3.5 اینچی و بلوتوث را جواب گو می باشد. شما با استفاده از کابل AUX می توانید اسپیکر را به کامپیوتر یا لپ تاپ و تلویزیون خانگی خود را به آن متصل کنید.
بلوتوث این دستگاه از ورژن 5.0 می‌باشد. این اسپیکر را می‌توانید به گوشی‌های همراه آیفون و انواع iPad متصل کنید. و در صورت داشتن سیستم بلوتوث بر روی لپ‌تاپ خود این اسپیکر را به راحتی متصل کنید.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
اسپیکر: اسپیکر قابل حمل برند Koluman مدل K_s90
سایر: کابل Aux برند VS_mart مدل VS.40
شارژر: شارژر میکرو سامسونگ مدل i9000
پاور بانک: پاور بانک بیست هزار سوپر فست برند senior مدل pw510
ساعت هوشمند: ساعت هوشمند هایلو مدل RT2


به اشتراک بگذارید: