بی ام سی موبایل



کابل Aux برند VS_mart مدل VS.40

قیمت : 55,000 تومان
خرید این کالا


کابل Aux برند VS_mart مدل VS.40.
یکی از محصولات کمپانی V-SMART که از کیفیت خوبی هم برخوردار بوده کابل AUX وی اسمارت مدل VS-40 است که کیفیت اورجینال دارد و متریال درجه ۱ تولید شده است. این کابل Aux با تمامی لوازم پخش کننده صدا و دستگاه های گیرنده صدا که به پورت ۳٫۵ میلی متری صدا مجهز هستند سازگار است و صدا را بدون نویز و افت کیفیت اصلی منتقل میکند. روکش کابل از جنس کنف بوده که به صورت ریز و منظم بافته شده است و در برابر آسیب های ناشی از خمیدگی ، کشیدگی و سایر اتفاقات مشابه مقاومت بالایی دارد. طول کابل هم ۱ متر بوده که متراژ استاندارد یک کابل Aux معمولی بوده و نیاز های روزانه افراد را به خوبی برطرف میکند. کانکتور های این محصول با روکش فلزی تقویت شده اند ، بسیار خوش ساخت هستند و به خوبی در پورت ۳٫۵ میلی متری دستگاه های مختلف چفت میشوند.
محصول دارای پک بسته بندی شرکتی برند V-Smart از جنس مقوا بوده که از کابل در برابر گرد و غبار ، تغییر رنگ و … به خوبی محافظت میکند و بسیار مشتری پسند است.
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
کابل شارژ: کابل USB-C دو سر تایپ سی انکر مدل A8856
هندزفری: هندزفری اسکای دلفین SR19
اسپیکر: اسپیکر بلوتوث بیکارو(beecaro)مدلx104s شش ماه گارانتی
شارژر: شارژر دیواری 30 وات انکر Anker 711 Charger A2146
ساعت هوشمند: ساعت هوشمند جی تب مدل GT1


به اشتراک بگذارید: