بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5

4.76

(29)
391 بازدید از 12 ماه پیش
ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5
دسته بندی ساعت هوشمند
---- اتمام موجودی ----

پیشنهاداتی برای شما ...

اپل واچ سری 4 اورجینال استوک رنگ مشکی gray
اپل واچ سری 4 اورجینال استوک رنگ مشکی gray
6,000,000 تومان
ایرپاد G-tab مدل X6
ایرپاد G-tab مدل X6
1,350,000 تومان
ایرپاد هندزفری بلوتوثی جی تب مدل X5
ایرپاد هندزفری بلوتوثی جی تب مدل X5
1,350,000 تومان
هدست کردنی سیمی برند Roco مموری خور
هدست کردنی سیمی برند Roco مموری خور
420,000 تومان
فروش ویژه   هدست(هندزفری)گردنی مموری خور برند انستی(Ansty) مدل T01
هدست(هندزفری)گردنی مموری خور برند انستی(Ansty) مدل T01
420,000 تومان

مشخصات :
اصالت
اورجینال

کشور سازنده
المان

نوع کاربری
ورزشی رسمی روزمره

فرم صفحه
گرد

جنس بند
سیلکون

نوع قفل بند
سگکی ساده

توضیحات رنگ بند و بدنه
بدنه مشکی بند مشکی

توضیحات سازگاری
سازگار با اندروید و ios

کلید چرخان جهت اسکرول و تغییر منو
دارد

ظرفیت باتری
220 میلی آمپر ساعت

قابلیت شارژ مجدد
از طریق شارژر مغناطیسی

پایش ضربان قلب
دارد

پایش اکسیژن سطح خون
دارد

سنسور
قدم شمار، کالری شمار، فشار سنج و ...

قابلیت پخش موسیقی
دارد

سایر امکانات
ماشین حساب، اطلاع از آب و هوا، کورنومتر، نمایش اعلان و ...

اقلام همراه
شارژر مغناطیسی و بند



توضیحات :
ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5.
ساعت هوشمند هاینوتکو مدل C5 یکی دیگر از اسمارت واچ‌های باکیفیت شرکت هاینو تکو است که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی ارائه شده است. شرکت آلمانی هاینو تکو در زمینه ساخت اسمارت واچ‌های با کیفیت بسیار موفق عمل می‌کند. قبل از ارائه این مدل ساعت هوشمند هاینوتکو مدل c1عرضه شد که استقبال خیلی بالایی از آن شد. از جمله مهم‌ترین شاخصه ساعت‌های این برند می‌توان به قابلیت مکالمه و کیفیت خوب و قیمت اقتصادی آن‌ها اشاره کرد. این محصولات با وجود اینکه به صرفه هستند، کیفیت قابل قبولی هم دارند. از جمله مشخصات ساعت هوشمند HainoTeko C5 22mm می‌توان به این موارد اشاره کرد: این ساعت دارای طراحی اسپرت است و صفحه‌‌ی گرد دارد. برای هم بانوان و هم آقایان مناسب است و با ios و اندروید سازگاری دارد. همچنین این اسمارت واچ دارای بند 22 میلی متری است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش لمسی و رنگی سایز 1٫30 اینچ، قاب فلزی، کلید چرخان در کنار بدنه جهت اسکرول در منو و تغییر تنظیمات، 1 بند سیلیکونی قابل جدا شدن، قابلیت قفل به صورت سگکی، قابلیت مکالمه و اتصال بی سیم توسط بلوتوث، سازگاری با گوشی موبایل اندروید و IOS، باتری داخلی 220 میلی آمپر ساعت، شارژدهی بالا، داشتن شارژر مگنتی همراه و قابلیت شارژ مجدد اشاره کرد. همچنین این ساعت هوشمند هاینوتکو حسگر های مختلف دارد که می‌توانید برای انجام پایش‌ها و فعالیت های بدنی، کنترل ضربان قلب، مانیتورینگ اکسیژن خون، قدم شماری و کالری شمار از آن استفاده کنید. دیگر امکانات این ساعت شامل قابلیت نمایش اعلان، پخش موسیقی، تغییر واچ فیس، ماشین حساب، انجام مکالمه با اتصال بلوتوثی، مشاهده آب و هوا و … است.
طراحی ظاهری: در نگاه اول می‌توان مشاهده کرد که صفحه ساعت به صورت دایره ساخته شده است. بنابراین کمی از ساعت‌های هوشمند معمول که مربعی هستند، فاصله گرفته است. بندها از جنس سیلیکون نرم می‌باشند. این بندهای سیلیکونی با یک سگک از نوع کلیپسی بسته و کیپ می‌شوند. در قسمت کناری صفحه گرد و لمسی این ساعت می‌توان دو دکمه را مشاهده کرد.
ابعاد و اندازه: نکته خاصی درباره ابعاد و سایز این اسمارت واچ وجود ندارد، زیرا کاملا به اندازه استاندارد و معمول ساخته شده است. بند از نوع 2.2 سانتی متری می‌باشد. همچنین صفحه نمایش نیز استاندارد است و در دسته کوچکتر از دو اینچ قرار می‌گیرد.
صفحه نمایش: صفحه نمایش ساعت هوشمند Haino Teko C5 تمام لمسی است. وضوح مناسبی با توجه به سایز دارد و رنگ‌ها به خوبی در آن تفکیک می‌شود. سایز این صفحه لمسی، 1.3 اینچ است.
باتری و شارژ: با وجود یک باتری از نوع Li-Ion یا همان لیتیوم یونی با ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت، این ساعت هوشمند با یک بار شارژ برای حدود 5 روز الی یک هفته انرژی خواهد داشت. همچنین در حالت استندبای تا ده روز می‌توان از آن استفاده کرد.
بلوتوث: بلوتوث نسخه 5.0 روی اسمارت واچ Haino Teko C5 Porche Design وجود دارد. با استفاده از آن می‌توانید به تلفن همراه خود متصل شده و از امکانات آن بهره ببرید.
سنسورهای جانبی: سنسور اندازه گیرنده اکسیژن خون، این امکان را فراهم آورده است تا از ساعت هوشمند Haino Teko C5 حین ورزش و همچنین به صورت روزمره برای پایش وضعیت سلامتی استفاده کنید. علاوه بر این، ساعت مجهز به قدم شمار است. این سنسورها در کنار برنامه‌ها و حالات مختلف ورزشی این محصول، کاربردی خواهند بود.
مشخصات نرم افزاری و رابط کاربری ساعت C5 هاینو تکو
یکی از مهم‌ترین امکانات نرم افزاری موجود روی این ساعت هوشمند، امکان اتصال بلوتوثی به تلفن همراه است. فرقی ندارد که سیستم عامل گوشی شما اندروید (Android) باشد یا آی او اس (IOS) اپل. در هر صورت می‌توانید به تلفن همراه خود متصل شوید. با اتصال بلوتوثی، علاوه بر امکانات و حالات مختلف ورزشی، قادر خواهید بود تا Notification های خود را دریافت کرده و همچنین تماس برقرار کنید.
حالات مختلف ورزشی روی ساعت وجود دارد که در منو می‌توانید آن‌ها را بیابید. این موضوع با توجه به قیمت ساعت هوشمند Haino Teko C5 باعث کاربری مناسب آن برای ورزش نیمه حرفه‌ای و یا روزمره شده است.
همچنین مانند هر اسمارت واچ دیگری، اولین قابلیتی که با خرید ساعت هوشمند Haino Teko C5 به آن دسترسی پیدا می‌کنید، نمایش ساعت و تاریخ است. چند نمونه قالب برای ساعت وجود دارد (البته امکان افزودن تم وجود ندارد). با زدن دکمه ساعت، صفحه برای نمایش زمان روشن می‌شود.
ساعت هوشمند هاینو تکو C5 را می توان از جمله ساعت های هوشمند باکیفیتی به شمار آورد که کمپانی هاینو تکو عرضه کرده است. این ساعت، از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار شده و شرکت، توانسته است، آن را در بالاترین کیفیت ممکن و همینطور مناسب ترین قیمت، معرفی کند. ساعت های هوشمندی که توسط این برند تولید می شوند، مورد استقبال شدیدی قرار می گیرند.
مهم ترین ویژگی هایی که برای ساعت هوشمند هاینو تکو می توان بیان داشت، قابلیت مکالمه در آن ها است. زیرا هر ساعت هوشمندی از این قابلیت برخوردار نیست. از دیگر ویژگی های ساعت فوق، می توانیم کیفیت خوب و بالای آن را مد نظر قرار دهیم. همینطور قیمتی که برای این ساعت های هوشمند در نظر گرفته می شود هم بسیار مناسب است. برخی افراد این تفکر را دارند که ساعت های هاینو تکو به دلیل اقتصادی بودن، کیفیت جالبی ندارند.
این نظریه به طور قطعی رد می شود. زیرا برند هاینو تکو ثابت کرده که در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالایی را عرضه نموده است. بنابراین با توجه به نظرات کاربرانی که از این برند ساعت هوشمند، خریداری کرده اند، می توان متوجه شد که کمپانی درست می گوید و صرفا قیمت مناسب و به صرفه، دلیلی بر بی کیفیت بودن آن محصول نخواهد بود.
بررسی ساعت هوشمند هاینو تکو C5
حال با تمامی مواردی که بیان داشتیم، لازم است تا به معرفی ساعت هوشمند هاینو تکو C5 بپردازیم تا شما هم با این محصول، بیشتر آشنا شوید. این ساعت از یک طراحی اسپرت برخوردار است و صفحه آن را گرد در نظر گرفته اند. همین اسپرت بودن ساعت، موجب شده است تا هر دو گروه بانوان و آقایان، توانایی استفاده از آن را داشته باشند.
رابط کاربری آن با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری دارد. همچنین در طراحی این اسمارت واچ از بند 22 میلی متری استفاده کرده اند. ساعت هاینو تکوی فوق، مشخصات دیگری هم دارد که توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند. صفحه نمایش را در ابعاد 1.30 طراحی کرده اند که جذابیت آن را بیش از پیش می کند.
قابی که برای آن در نظر گرفته اند، فلزی است و در کنار بدنه، کلید چرخانی را جهت اسکرول کردن قرار داده اند. بنابراین می توانید منوی تنظیمات و تغییرات مرتبط با آن را از طریق همین اسکرول، ساماندهی کنید. بند آن را سیلیکونی گذاشته اند که قابلیت جدا شدن و تعویض دارد. قفل آن به شکل سگکی است. اتصال آن با استفاده از بلوتوث صورت می گیرد و آن را کاملا بی سیم برنامه ریزی کرده اند.
از دیگر مشخصه های اصلی این ساعت، می توانیم به باتری 220 میلی آمپری آن اشاره کنیم که شارژدهی فوق العاده بالایی دارد. در کنار آن، یک شارژر مگنتی قرار داده اند که با استفاده از آن می توانید مجددا، این ساعت را شارژ کنید. برای ساعت هوشمند فوق حسگرهایی را قرار داده اند که می تواند در هر زمانی به بررسی سلامتی افراد بپردازد.
امروزه در دنیای ارتباطات وبا گسترش ستفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با بهترن قیمت ها در سایت bmcmobile.ir برای شما عزیزان ارائه کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 4.76 از 5 - 29 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1682612935 qr code کد : 255
شناسه : 1682612935
رونمایی : 12 ماه پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1682612935 کپی