بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...
فروش ویژه  

کابل پاور بانک اورجینال میکرو اندرویدی

4

(1)
30 بازدید از 3 سال پیش
کابل پاور بانک اورجینال میکرو اندرویدی
دسته بندی هندزفری
موجود
25,000 تومان

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
160,000 تومان
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
210,000 تومان
هندزفری سیمی WECO مدل WE16 یک سال گارانتی
هندزفری سیمی WECO مدل WE16 یک سال گارانتی
130,000 تومان
هندزفری اسکای دلفین SR19
هندزفری اسکای دلفین SR19
45,000 تومان
فروش ویژه   هندزفری اورجینال iphone 6&6s
هندزفری اورجینال iphone 6&6s
110,000 تومان

مشخصات :
مدل
میکرو اندروید

قابلیت فست شارژ
دارد

رنگ
سفید

میزان تحمل شدت جریان
۲آمپر

طول
۳۰ سانتی متر

نوع رابط
micro usb

جنس
روکش پی وی سی سیلکون



توضیحات :
کابل پاور بانک اورجینال میکرو اندرویدی.
فارغ از این که شرکت های تولید کننده ی ابزار هوشمند چه ادعایی درباره میزان مصرف باتری آن ها دارند، همه ما می دانیم که باتری تلفن های هوشمند با چه سرعتی کاهش می یابند. اگر عاشق مسافرت هستید یا در طول روز استفاده زیادی از گوشی خود می کنید، مطمئنا داشتن یک پاور بانک برای شما ضروری است. شما برای پاور بانک خود نیاز به بهترین کابل شارژ دارید.
این کابل به شارژر دیواری متصل شده و انتهای دیگر آن به پاور بانک متصل می‌شود. شما باید برای شارژ کردن تلفن و یا تبلت خود از کابلی استفاده کنید که فیش آن با فیش گوشی یا تبلت شما سازگار باشد. البته در بسته بندی بعضی از آنها کابل‌های چند منظوره هم وجود دارند.برخی از پاور بانک‌ها، کابلی دارند که به آن متصل است و آنها را نمی توان از پاور بانک جدا کرد.
این مدل را به راحتی می‌توان به شارژر دیواری متصل کرد و آن را شارژ کرد. بعضی از آنها از کابلی استفاده می‌کنند که هم برای شارژ استفاده می‌شود و هم به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند. برخی از پاور بانک‌ها دارای محفظه‌ای هستند که می‌توان در آن کابل شارژ را قرار داد و همیشه کابل در دسترس خواهد بود.در این مقاله از پاوربانک میخواهیم به بررسی چند تا از بهترین کابل شارژ های پاوربانک های موجود در بازار اشاره کنیم.
بهترین کابل شارژ پاور بانک
خرید بهترین کابل شارژ برای پاور بانک
متاسفانه، هیچ پاور بانکی اختراع نشده است که وقتی خالی شد با جادو خودش را شارژ کند. اما در کل، شارژ آنها نسبتا ساده است کابل را به درگاه ورودی در پاور بانک تبلیغاتی متصل کرده و طرف دیگر را به یک شارژر دیواری یا دیگر منبع برق وصل کنید. معمولا ورودی می‌تواند از ۱ تا ۳ آمپر باشد. به عبارت ساده هر قدر توان ورودی بیشتر باشد سریع‌تر شارژ خواهد شد.
برخی از پاور بانک‌ها دارای یک نشان دهنده LED هستند که نشان می‌دهد که پاور بانک چقدر شارژ در خود ذخیره دارد. این نشان دهنده به شما کمک خواهد کرد در صورت خالی شدن باتری‌های داخلی از آن مطلع شوید و آن را شارژ کنید.
هنگام شارژ پاور بانک مسئله مهم اطلاع از زمان دقیق شارژ کامل و میزان شارژ باقی مانده پس از استفاده از آن است. در کتابچه راهنما، اطلاعات کاملی در مورد نحوه اطلاع از زمان شارژ شدن کامل پاور بانک دریافت خواهید کرد. بیشتر پاور بانک ها از طریق 4 چراغ LED میزان شارژ خود را اعلام می کنند.
۱ چراغ روشن: ۲۵٪ شارژ
۲ چراغ روشن: ۵۰٪ شارژ
۳ چراغ روشن: ۷۵٪ شارژ
۴ چراغ روشن: ۹۵٪ شارژ
بر اساس این نشانگر ها می توانید از زمان دقیق پایان یافتن شارژ مطلع شوید. قبل از تخلیه کامل پاور بانک، آن را شارژ کنید. شارژ کامل دستگاه، انرژی بیشتری را جذب می کند و باعث کاهش عمر باتری می شود.
ویژگی های یک پاوربانک مناسب برای شما
هر وسیله‌ای با استفاده از مواد اولیه مرغوب طول عمر بالایی خواهد داشت. انواع ارزان قیمت از باتری‌های بی کیفیت استفاده می‌کنند که بازده پایینی دارند و توان کافی برای ذخیره نیرو در دراز مدت را نخواهند داشت. از طرف دیگر انواع باکیفیت اتلاف نیروی کمتری خواهند داشت. پاور بانک‌های باکیفیت معمولا مقرون به صرفه‌تر خواهند بود. بهره‌وری بیشتر مشخصه یک پاور بانک کارآمد است، آنها دمای عملیاتی کمتری خواهند داشت و انرژی کمتری در زمان استفاده از بین خواهد رفت.
مدار محافظت در انواع بی کیفیت مانع از آن می‌شود که قدرت زیادی به سمت باتری‌ها برود و برق بیشتری در مدار مصرف می‌شود و از طرف دیگر محافظت کمتری از وسایل الکترونیکی شما خواهد کرد. مدار محافظ ولتاژ از پاور بانک و دستگاه متصل به آن حفاظت کرده و مانع آسیب به آنها می‌شود. در هنگام دشارژ مدار محافظ به طور مداوم بر درگاه خروجی نظارت دارد تا از وقوع آسیب به دستگاه‌های متصل جلوگیری شود.آزمایش‌های مختلف نشان داده‌اند که استفاده از پاور بانک در دماهای بالا به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
معمولا نشانه‌های استاندارد بر روی بسته‌های پاور بانک وجود دارد و نشان می‌دهند که محصول تحت چه استانداردهایی تولید شده و توجه به این موارد در زمان خرید باعث خواهد شد بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابر این در زمان انتخاب و خرید پاور بانک توجه به موارد جزعی باعث خواهد شد محصولی را انتخاب کنید که با نیازهای شما هماهنگ باشد و اتلاف انرژی کمتری داشته و بتواند زمان بیشتری شارژ را در خود نگه دارد.
وسایلی را که می‌خواهید با استفاده از پاور بانک شارژ کنید را در نظر بگیرید تا بتوانید دید بهتری از ظرفیت مورد نیاز خود داشته باشید. از طرف دیگر مقدار جریان خروجی هم مهم خواهد بود و هر چه توان خروجی پاور بانک بیشتر باشد، وسایل الکترونیکی شما سریع‌تر شارژ خواهند شد و از طرف دیگر بالا بودن جریان ورودی، زمان شارژ شدن را کم خواهد کرد و شما به زمان کمتری برای شارژ آن نیاز خواهید داشت.
بهترین کابل فست شارژ پاور بانک
کابل شارژر ها کابلی هستند که هنگام خرید گوشی و پاوربانک یک کابل که از کلگی جدا می شود وجود دارد . شارژر ها به دو صورت عرضه می شود . یکسری شارژرها به صورت یسکره که سیم و سری آن به هم متصل است و قابل جدا شدن نیست و یکسری دیگر که اکثریت را شامل می شود ، شارژرهایی هستند که از سری آن جدا می شود . این شارژر ها با توجه به قیمت آن از لحاظ کیفیت رده بندی می شود. اما بهترین کابل شارژ کدام است؟
بعضی از کابل ها فقط قابلیت شارژ را دارند و برخی دیگر هم قابلیت شارژ و هم قابلیت انتقال دیتا را دارا می باشد . در صورتی که شارژر و پاور بانک شما شارژ فوری یا همان فست شارژ باشد ، باید شارژر فست خریداری کنید که باز هم در مورد این شارژرها رده بندی های مختلفی وجود دارد . حتی کابلهایی هستند که از نظر ظاهر دقیقاً مشابه هم هستند اما از نظر قیمت و کیفیت بسیار متفاوت است .کابلهای پاور بانک معمولاً کوتاه است ، چرا که بلند بودن آن برای استفاده در پاور بانک مناسب نیست و جریان زیادی به دلیلی مقاوت سیم هدر می شود تا ولتاژ به مقصد برسد. اما در صورتی که به دنبال بهترین کابل شارژ هستید بهتر است از کابل شارژ پاور بانک های خوبی همچون سامسونگ یا شیائومی استفاده کنید. کابل شارژ پاوربانک های شیائومی و سامسونگ از بهترین کابل شارژ های موجود هستند.
کابلهای میکرو یو اس بی چیست؟
با این حال که گوشی های پرچم دار اقدام به تعویض سوکت خود از میکرو یو اس بی به تایپ سی یا یو اس بی ۳ کرده اند . اما برخی گوشی ها حتی گوشی های گران قیمت هنوز اقدام به ساخت گوشی هایی با سوکت شارژر میکرو یو اس بی میکنند . و دلیل آنها هم مشخص نیست . این سوکت معایب و مزایای خاص خود را دارد .
مزایای میکرو یو اس بی
عامه بودن آن و همیشه در دسترس بودن بیشتر اولویت استفاده از سوکت میکرو یو اس بی است و شما هر کجا شارژ تمام کنید ، قطعاً کسی خواهد بود که شارژر میکرو یو اس بی داشته باشد ، دومین دلیل بهینه بودن هزینه آن نسبت به شارژر های تایپ سی است ، مثلا میکرو یو اس بی شروع قیمت کابلها از ۵ هزار تومان است اما در تایپ سی از ۱۵ هزار تومان
اما مشکلات عمده این نوع سوکت خرابی سوکت است چرا که باید کابل شارژ صحیح جا بخورد و برعکس بودن امکان داخل شدن کابل شارژ در گوشی وجود ندارد .
مزایای کابل شارژتایپ سی
یکی از بهترین مزایای آن را میتوان به شارژ سریع تر ، انتقال اطلاعات سریع تر همچنین اتصال کابل راحتر که فرقی بین جا زدن برعکس کردن و … ندارد هر طوری کابل را اتصال دهید گوشی شارژ می شود ، اما نسبتاً شارژرهایی با هزینه بالاتری دارد.
بهترین کابل شارژ پاور بانک
بهترین کابل شارژ پاور بانک کدام است؟
شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید یک پاور بانک و تست آن سرعت شارژ یا ظرفیت پاور بانک به نظرتان کمتر از مقدار انتظارتان بوده است. اگر فرض کنیم پاور بانک شما اورجینال باشد، مشکل از کابل اتصال دهنده پاور بانک به موبایل شما می باشد.
برای گرفتن بهترین نتیجه، باید از کابل مخصوص شارژ با پاور بانک استفاده کنید. این کابل هابه علت کیفیت بالا و کوتاه بودن طولشان، اتلاف انرژی کمتری در حین انتقال شارژ و یا دیتا نسبت به سایر کابل ها داشته و محصولی مناسب و ایده‌آل برای شارژ موبایل و تبلت با پاوربانک و یا انتقال اطلاعات از لپ‌تاپ به موبایل می باشد.
در نتیجه با استفاده از این کابل‌ها هم موبایلتان سریعتر شارژ میشود و هم شارژ پاوربانکتان دیرتر تمام میشود و اینطور به نظر می آید که ظرفیت پاور بانک شما بیشتر شده است به این معنا که در صورت استفاده از کابل مخصوص پاور بانک، با یکبار شارژ پاور بانک خود دفعات بیشتری میتوانید گوشی خود را شارژ کنید.
ویژگی‌های کلیدی بهترین کابل شارژ برای پاور بانک
قابلیت انتقال داده و شارژ
کابل تخت و مقاوم در برابر گره خوردگی
جنس کابل از پلاستیک TPE
طول کابل ۳۰ سانتی‌متری
بهترین کابل شارژ برای پاور بانک شما در درجه اول کابل شارژی است که هنگام خرید پاور بانک همراه آن بوده است. اما چنان چه به هردلیلی کابل پاور بانک شما خراب شده است و قصد خرید یک کابل جدید برای آن را دارید دقت کنید که میزان ولتاژ پاوربانکتان با کابلی که قصد خرید آن را دارید یکی باشد.


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 4 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1625929388 qr code کد : 108
شناسه : 1625929388
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1625929388 کپی