بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...
فروش ویژه  

هندزفری اورجینال iphone 6&6s

5

(1)
35 بازدید از 3 سال پیش
هندزفری اورجینال iphone 6&6s
دسته بندی هندزفری
موجود
110,000 تومان

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
160,000 تومان
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
210,000 تومان
هندزفری سیمی WECO مدل WE16 یک سال گارانتی
هندزفری سیمی WECO مدل WE16 یک سال گارانتی
130,000 تومان
هندزفری اسکای دلفین SR19
هندزفری اسکای دلفین SR19
45,000 تومان
فروش ویژه   کابل پاور بانک اورجینال میکرو اندرویدی
کابل پاور بانک اورجینال میکرو اندرویدی
25,000 تومان

مشخصات :
برند
apple

مناسب برای
iphone 6 &6s

نوع رابط
جک ۳.۵ میلیمتری

رنگ
سفید



توضیحات :
هندزفری آیفون.
اگر به دنبال تجهیزات صوتی باکیفیت و پرقدرت هستید، هدفون‌های اپل گزینه ی مناسبی هستند. هدفون، هدست و هندزفری اپل بهینه شده‌اند تا صدا را با بهترین کیفیت و شفافیت پخش کنند و تجربه‌ی گوش دادن شما به موسیقی، پادکست و فیلم را بهبود بخشند.
انواع هدفون، هدست و هندزفری اپل
تجهیزات صوتی اپل از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند. بهتر است پیش از خرید به انواع آن‌ها نگاهی بیندازید. هدفون سیم‌دار یا بی‌سیم می‌خواهید؟ دوست دارید هندزفری شما در داخل گوش یا روی گوش قرار بگیرد؟
یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین انواع تجهیزات صوتی اپل، ایرپاد AirPod های بی‌سیم اپل است. این هدفون‌ها کاملاً در داخل گوش قرار می‌گیرند و بسیار راحت هستند. این دستگاه در سال 2016 منتشر و در سال 2019 به‌روز شد. جدیدترین نمونه‌ی این دستگاه ایرپاد مکس AirPods Max در اواخر سال 2020 رونمایی شد که از کیفیت و فناوری بسیار بالایی برخوردار است. ایرپادهای اپل وقتی برای اولین بار در سال 2016 راهی بازار شدند، به‌سرعت مورد توجه قرار نگرفتند اما به‌سرعت تبدیل به یکی از لوازم جانبی ضروری شدند.
ایرپادهای اپل همچنین از یک میکروفون داخلی استفاده می‌کنند که صدای پس‌زمینه را فیلتر و امکان تماس تلفنی را فراهم می‌کند و می‌توانید از آن برای گفتگو با سیری استفاده کنید. با دو بار ضربه زدن روی AirPods می‌توانید صدا را مکث کنید و وقتی آن‌ها را از گوش خود خارج می‌کنید، صدا به‌طور خودکار مکث می‌شود. عمر باتری ایرپادهای اپل بسیار خوب است. با یک بار شارژ، حدود پنج ساعت زمان برای گوش دادن به موسیقی یا سه ساعت زمان برای مکالمه خواهید داشت.
گروهی از هدفون‌های اپل زیر چتر Beats قرار دارند. شرکت بزرگ اپل در سال 2014 Beats را خرید و از آن پس گروهی از هدفون‌های خود را تحت نام این برند راهی بازار کرد. هدفون Beats صریحاً برای بهینه‌سازی تجربه گوش دادن به موسیقی هیپ‌هاپ و پاپ طراحی شده است.
گروه سوم هدفون‌های اپل EarPods هستند. این هدفون‌های سیمی که برای اولین بار در سال 2012 به بازار عرضه شدند، در اصل برای استفاده از انواع آیفون بودند. جدیدترین مدل این هدفون در سال 2016 همراه با آیفون 7 معرفی شد که هنوز هم برای فروش در بازار موجود است.
یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین هندزفری‌های اپل ایرپاد باسیم است که به نام هدفون کلاسیک اپل با اتصال سیمی معروف است. سری‌های پخش‌کننده‌ی این هندزفری در داخل گوش قرار می‌گیرد. این هندزفری هیچ محدودیتی برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه ندارد، ضدآب نیست و نیاز به شارژر ندارد. این هندزفری‌ها به شما امکان تنظیم صدا را می‌دهند و می‌توانید پخش موسیقی و ویدئو را کنترل کنید و با یک فشار روی سیم تماس بگیرید یا تماس‌ها را پایان دهید.


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1625734981 qr code کد : 107
شناسه : 1625734981
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1625734981 کپی