بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

شارژر فندکی 3 پورت Vs_mart مدل vs.15

5

(1)
33 بازدید از 3 سال پیش
شارژر فندکی 3 پورت Vs_mart مدل vs.15
دسته بندی فندکی
---- اتمام موجودی ----

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   فندکی۲۵وات سامسونگ اورجینال به همراه کابل
فندکی۲۵وات سامسونگ اورجینال به همراه کابل
799,000 تومان
فروش ویژه   فندکی سوپر فست شارژ 48وات برند senior مدل TH130
فندکی سوپر فست شارژ 48وات برند senior مدل TH130
390,000 تومان
فروش ویژه   فندکی سوپر فست شارژ ۳۶ وات برند senior مدل TH131
فندکی سوپر فست شارژ ۳۶ وات برند senior مدل TH131
360,000 تومان
شارژر فندکی دو پورت سامسونگ
شارژر فندکی دو پورت سامسونگ
55,000 تومان
شارژر فندکی ۲ پورت Remax
شارژر فندکی ۲ پورت Remax
45,000 تومان

مشخصات :
برند
وی اس مارت

مدل
vs.15

تعداد درگاه خروجی
۳ پورت

رنگ
سفید

خروجی
usb 3.0

قابلیت کوییک شارژ
دارد

جریان ورودی
۳ آمپر

ولتاژ ورودی
۱۲_۲۴ ولت

ولتاژ خروجی
۵ ولت



توضیحات :
شارژر فندکی 3 پورت Vs_mart مدل vs.15.
گر شما هم زمان زیادی را در ماشین خود میگذرانید و استفاده از خودرو شخصی، حتی با افزایش قیمت بنزین و گسترش سیستم حمل و نقل عمومی، هنوز برای شما لذت بخش است، پس احتمالا به فکر استفاده از شارژر فندکی افتاده‌اید. ما در این مقاله قصد پاسخ به این‌ سوال که “آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می‌رساند؟” و همچنین “معرفی ویژگی‌های یک شارژر فندکی خوب” را داریم. پس با ما همراه باشید…
در عصر ارتباطات، دسترسی هرچه سریع‌تر به اطلاعات و اخبار، همچنین چک کردن شبکه‌ های اجتماعی، باعث ایجاد رقابت بین افراد در به‌روز و به اصطلاح آنلاین بودن شده است، حتی هنگامی که در خودرو‌ی خود هستند. همچنین پر‌رنگ‌تر شدن نقش تکنولوژی در بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها، استفاده از انواع وسایل دیجیتال و نرم افزار‌های اینترنتی را ناگزیر کرده است.
گوش دادن به موسیقی، تماشا‌ی فیلم، چک کردن شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اپلیکیشن‌ های مسیریابی مانند ویز و حتی بازی کردن با گوشی (البته رانندگان عزیز شما بازی نکنید!!!) از جمله کار‌هاییست که ما در خودرو انجام می‌دهیم و تمامی این فعالیت‌ها شارژ گوشی ما را می‌بلعند.
شارژ بودن؛ مسئله این است!
پس یکی از دغدغه‌های امروز ما، شارژ بودن گوشی‌های همراه و دیگر تجهیزات دیجیتال است. عدم وجود پریز برق در خودرو‌ها و احتمال به همراه نداشتن پاور بانک مناسب و مهم‌تر از آن‌ها، نداشتن وقت کافی برای شارژ تجهیزات دیجیتال قبل از سوار شدن در ماشین، وجود شارژر فندکی یا همان Car Charger در خودرو‌ها را بسیار حیاتی کرده است.
شارژر فندکی چطور کار می‌کند ؟
این محصول نوعی آداپتور است که برق ماشین را به برق قابل استفاده تبدیل می‌کند، در واقع شارژر فندکی یک مبدل DC به DC است که به وسیله سیم پیچ (سلف) و خازن، برق خودرو را به پورت USB می‌رساند و با کنترل کردن ولتاژ ورودی و خروجی خود، برق مورد نیاز تجهیزات دیجیتال را تأمین می‌کند و این دستگاه‌ها، به آسانی و به وسیله کابل متصل به آن، از منبع برق خودرو تغذیه می‌شوند.
آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می ‌رساند؟
اولین نکته که در استفاده از شارژر فندکی با آن روبه‌رو می‌شویم، کیفیت و احتمال آسیب رساندن به باتری تجهیزات از جمله گوشی و حتی برق خودرو می‌باشد. ابتدا باید به این نکته مهم توجه کنیم که در صورت استفاده از محصولات ارزان‌ ، غیر اصل و بی کیفیت، این امکان وجود دارد که باتری تجهیزات الکترونیکی و نیز باتری خودرو صدمه ببیند و با ایجاد گرما، سیم کشی برق ماشین هم دچار اختلال و اتصال و حتی خدای نکرده دچار آتش سوزی و ضرر های جبران ناپذیری شود. پس توجه به کیفیت و اصالت، در خرید و استفاده از شارژر فندکی بسیار اهمیت دارد.
در کل استفاده از شارژر فندکی، تاثیر منفی ثابت شده‌ای روی باتری تلفن همراه و یا ماشین شما ندارد، اما طبیعی است که در صورت استفاده از شارژرهای نامرغوب و غیر استاندارد، به این باتری‌ها آسیب جبران ناپذیری وارد خواهد شد.
حال به بیان ویژگی‌های یک شارژر فندکی مناسب می‌پردازیم.
نوبت شارژ کدام دستگاه است؟
یک شارژر فندکی و این همه تجهیزات دیجیتال تشنه‌ی شارژ! با وجود انواع گوشی‌های هوشنمد، دوربین، هندزفری بلوتوث و اسپیکر بلوتوث و … که همگی نیاز به شارژ دارند، یک شارژر فندکی کافی نیست، اما مشکل اینجاست که در خودرو‌ها تنها یک جافندکی تعبیه شده است، به همین دلیل این محصول باید چند پورت USB داشته باشد تا بتوانید هم‌زمان چندین دستگاه را شارژ کنید.
سرعت شارژ و قابلیت قطع خودکار
اگر سرعت شارژ کردن شارژر فندکی کم باشد، تا هنگامی که به مقصد برسید دستگاه شما به میزان لازم شارژ نخواهد شد و همچنین ممکن است به باتری گوشی آسیب برساند، بنابراین سرعت بالای شارژ پورت‌ها و قابلیت قطع خودکار پس از شارژ کامل، از ویژگی های مهم یک شارژر فندکی خوب و استاندارد است. به علاوه میزان ولتاژ خروجی و شدت جریان هر پورت در این محصولات از نکات قابل توجهی است که باید هنگام خرید به آن دقت کنید.
در اینجا دو محصول پرفروش و کارآمد برند انکر و یونیتک را معرفی می‌کنیم.
در مقابل هواپیماها، جت باش!!
شارژر فندکی ۲ پورت انکر مدل A2224، یکی از پر فروش ترین شارژر فندکی‌های برند ANKER می‌باشد و ویژگی‌های فنی منحصر به فردی دارد. اولین ویژگی که احتمالا نظر شما را به خود جلب می‌کند، دو پورت با تکنولوژی Quick Charge 3.0 است. استفاده از این تکنولوژی یعنی اگر گوشی شما نیز از این تکنولوژی بهره ببرد، حدودا چهار برابر سریعتر از سایر پورت‌ها شارژ خواهید شد. اینجاست که می‌گوییم در برابر هواپیماها جت باش!!!
از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول، می‌توان به قابلیت‌های Power IQ (تشخیص بهینه شدت جریان)، Voltage Boost (جبران ولتاژ تلف شده بر اثر مقاومت کابل شارژر و یکسو سازی جریان) و همچنین قابلیت مولتی پروتکت (قطع خودکار جریان هنگام شارژ کامل و …) اشاره کرد که باعث می‌شود با خیال راحت و بدون نگرانی از خراب شدن باتری گوشی، آن‌را شارژ نمایید.
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1623920356 qr code کد : 100
شناسه : 1623920356
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1623920356 کپی