بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

گلس نانو هیدرو ژل(بدون مایع)مخصوص گوشی های لبه خم

5

(2)
175 بازدید از 3 سال پیش
گلس نانو هیدرو ژل(بدون مایع)مخصوص گوشی های لبه خم
دسته بندی گلس
موجود
120,000 تومان

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
هندزفری سامسونگ ای کی جی Akg مدل s10
160,000 تومان
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
هندزفری AKG تایپ سی سامسونگ
210,000 تومان
فروش ویژه   کابل پاوربانکی میکرو اندرویدی برندsenior مدل s5_m
کابل پاوربانکی میکرو اندرویدی برندsenior مدل s5_m
75,000 تومان
فروش ویژه   کابل پاور بانکی اندرویدی میکرو فست و دیتا
کابل پاور بانکی اندرویدی میکرو فست و دیتا
28,000 تومان
فروش ویژه   هلدر آینه ای(قابل نصب بر روی آینه خودرو)
هلدر آینه ای(قابل نصب بر روی آینه خودرو)
129,000 تومان

مشخصات :
برند
BD

جنس
بهره مند از تکنولوژی نانو هیدرو پلاس(قابل چسباندن بدون مایع)

چسپ
فوق العاده قوی

مقاومت
بسیار بالا مقاوم در برابر ضربه

تاچ
بسیار نرم

مناسب برای
تمامی گوشی های ایدج یا لبه خم/سامسونگ_هوااوی_شیاومی



توضیحات :
گلس.
گلس گوشی چیست
در پاسخ به این سوال که گلس گوشی چیست می‌بایست گفت که گلس گوشی همان لایه محافظیست که گوشی شما را در برابر ضربه خط و خش و … محافظت می‌کند و امروزه در جنس‌ها و کاربردهای مختلفی هم ساخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت که این مورد مهمترین لوازمیست که هر کسی بسته به مدل گوشی خود باید بعد از خرید گوشی تهیه کند تا با خیال راحت‌تر از گوشی خود استفاده کند.
گاهاً دیده شده که یک گلس گوشی با قیمت‌های نجومی تا بیش از ۵۰۰ هزار تومان هم به فروش رفته، خصوصاً گلس‌ گوشی ایفون به دلیل قیمت بسیار بالای آنها با بسته‌بندی‌های بسیار شیک و گران قیمت عرضه می‌شوند. این خصلت سیستم‌های سنتی و مغازه داریست که خریدار را به خرید کالای موجود در مغازه‌اش ترغیب کند. درنظر داشته باشید که قیمت گلس تابع فرآیند ساخت آن است هر چه فرآیند ساخت آن پیچیده‌تر باشد قیمت گلس یا قیمت محافظ صفحه نیز افزایش خواهد یافت.
کدام گلس بهتر است
در اول صحبت بگذارید خیالتان را از این بابت راحت کنیم. گلس برند یا بهترین برند برای گلس در ایران وجود ندارد. این مرجع موبایل به شما توصیه می‌کند که تحت هیچ شرایطی گلس برند را باور نکنید، اما خب معنای این نیست که برندی در گلس وجود ندارد، برندهای معتبری در دنیا و حتی چین در حال تولید گلس با کیفیت های بسیار عالی هستند؛ اما بخاطر نوع و شرایط خاص بازار ایران و واردات کیلویی گلس از کارگاه های تولیدی نامرغوب در چین آن هم با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از محصولات برند، این گونه گلس های مرغوب هیچ وقت وارد ایران نمی‌شوند.
این حکایت همان حکایت چوپان دروغگوست. آنقدر گلس‌های بی‌کیفیت با برندهای متنوع و به ظاهر معتبر و در بسته بندی‌های معمولی و گاها شیک را به خریدار می‌فروشند که به قول معروف، زخم خورده دیگر حرف فروشنده را باور نمی‌کند، حتی اگر واقعا جنسش فرق داشته باشد؛ مثلا شما می‌توانید یک تعداد گلس عمده وارد کنید و آنها را با اسم حیوان خانگیتان و در بسته بندی معمولی یا حتی جعبه‌هایی بسیار شیک‌تر، بعضاً جعبه‌های فلزی جذاب روانه بازار کنید یا اصلاً از طراحی و نام برندی بسیار معتبر و باور پذیرتر استفاده کنید.
انواع گلس گوشی کدامند؟
در ادامه سعی خواهیم کرد به بررسی موارد زیر در انواع گلس گوشی بپردازیم :
glass گوشی
glass متداول در بازار ایران
glass گوشی تولید شده در صنعت موبایل
در هنگام خرید گلس به چه نکاتی توجه کنیم؟
چگونه کیفیت گلس‌ها را تشخیص دهیم
برای اطلاع از قیمت گلس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید
در این قسمت برای اینکه درک بهتری از گلس های موجود در بازار ایران داشته باشیم ما مدل‌های مختلف را از هم تفکیک کرده‌ایم:
a) گلس های متداول در بازار ایران
b) گلس‌هایی که در این صنعت توسط شرکت‌های سازنده تولید می‌شوند.
a) گلس گوشی موجود در بازار ایران
در این قسمت شما را با انواع مدل‌های گلس یا محافظ نمایشگر موبایل موجود در بازار ایران اشاره خواهیم کرد. گلس‌ها در مدل های شیشه‌‌ای و یا پلاستیکی تولید می‌شوند. گلس شیشه‌ای بخاطر عدم قابلیت شکل‌پذیری در تولید و عدم پوشش انحنای اطراف صفحه‌نمایش در نسل جدید گوشی ‌های موبایل دیگر استفاده نمی‌شود.
۱- گلس پلاستیکی یا همان ۹d
گلس پلاستیکی یا همان ۹d است که حتی با نام‌های ۳d تا ۴d ،۵d تا حتی ۱۰۰d هم بر روی بسته نامگذاری می‌شوند. جالب است بدانید که این عدد‌ها بیانگر طراحی لبه‌های گلس‌هاست و به فنآوری برش این نوع گلس‌ها اشاره دارد.
گلس گوشی چیست
تا همین ۲سال پیش بود که گلس‌ها معمولی و کاملاً تخت بودند، اما با خمیده شدن اطراف صفحه نمایش موبایل‌ها شرکت‌های تولید گلس که عمدتاً در کارگاه‌های کاملاً معمولی چین هستند، گلس‌های ۳d را تولید کردند. ۳d یا همان سه بعدی که قرار بود به معنای خمیده بودن اطراف و یا تخت نبودن گلس باشد، اما بعدها همان نوع گلس را با نام‌های عجیب ۴d, 5d, 9d حتی ۱۱d و… نیز تولید کردند. واقعیت این است که هیچ کدام از این نام‌ها نشان دهنده تفاوت در کیفیت، ظرافت، شفافیت و دوام بالاتر نیست و بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و می‌توان این نام‌ها را ترفند شرکت‌های سازنده برای فروش بیشتر قلمداد کرد. پس لازم است بدانید که در بازار ایران همه گلس ‌های تمام صفحه در یک سطح هستند. این نوع گلس که عمده مصرف بازار کشور است.
از نقاط ضعف آن می‌توان گفت که معمولاً جنس چسب با کیفیتی ندارند و ممکن است بعد از مدتی از اطراف از نمایشگر گوشی جدا شود. همچنین در برخی مدل‌ها ممکن است قالب گلس دقیق بر روی گوشی نصب نشود.
(نکته: برای دوام بیشتر چسب گلس باید قبل از چسباندن کمی با حرارت سشوار گرم شود)
شاید برایتان جالب باشد: تاریخچه شیشه کورنینگ استفاده شده در نمایشگر گوشی‌های موبایل
۲- گلس نانو و گلس سرامیکی
شاید این سوال برای اکثر کاربران به وجود آید که گلس سرامیکی چیست و یا فرق گلس سرامیکی با معمولی در کجاست. در مورد این نوع گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی که به نام سرامیک گلس هم فروخته می‌شود می‌توان گفت شرایط دوام بهتری به نسبت گلس‌های ۹d دارد.
کندن گلس نانو هم همانند سایر مدل‌های گلس است؛ اما در نوع مایع قضیه کمی فرق می‌کند. در پاسخ به این سوال آیا گلس نانو قابل تعویض است می‌بایست گفت گلس‌های پلاستیکی نانو قابل تعویض هستند؛ اما گلس‌های نانو مایع این قابلیت را ندارند.
گلس سرامیکی گوشی چیست
ترکیباتی که در ساخت گلس‌های سرامیکی بکار رفته در واقع مشابه به سایر گلس‌هاست. در حدود ۹۵ درصد آنها همان کریستال‌های معمولی شیشه هستند؛ اما برای استحکام بیشتر، سازندگان از درصد کمی مواد سرامیکی هم استفاده می‌کنند.
نوع این گلس‌ها هم مقاومت بی‌نظیری داشته و علاوه بر اینکه لک و اثر انگشت را جذب نمی‌کند نمایشگر گوشی را هم به خوبی پوشش داده و مقاومت آن را در برابر خط و خش افزایش می‌دهد.
مقاله پیشنهادی: گوریلا گلس چیست
مزایای نانو سرامیک گوشی
انعطاف پذیری بالایی دارند
مقاومت آنها از گلس های نانو مایع بیشترست
همچنین از آنجایی که پایه مواد سازنده آن شیشه است به مرور زمان زرد نمی‌شوند.
این نوع گلس هم در مدل‌های ۲D و ۲.۵D و ۳D تولید می‌شوند و لبه‌های نمایشگر گوشی را به خوبی پوشش می‌دهند و از آن می‌توان به عنوان گلس ضد ضربه هم یاد کرد.
معایب گلس سرامیکی
در کنار تمام مواردی که بدان اشاره شد یک نقطه ضعف هم دارد. یکی از معایب گلس سرامیکی ممکن است در برخی گوشی‌ها بر عملکرد تاچ تاثیرگذار باشد که بیشتر بر عملکرد تاچ خود گوشی برمی‌گردد، اما با توجه به نکاتی که گفته شد خرید آن منطقی‌تر به نظر می‌رسد. با این اوصاف به نظر شما گلس شیشه‌ای بهتر است یا سرامیکی …
b) انواع مدل های glass گوشی تولید شده در صنعت موبایل
۱- گلس گوشی یا محافظ صفحه پرایوسی یا Privacy Layer
مورد دیگری که ممکن است با آن روبه‌رو شوید اصطلاح Privacy Layer است. در واقع این نوع گلس هم باعث حفظ بیشتر حریم خصوصی می‌شود با تنظیم زوایای نوری در برخی از جهات مثلا مترو افراد نمی‌توانند نمایشگر شما را ببینید. این نوع گلس طوری ساخته شده که افراد دیگر به جزء یک صفحه سیاه چیزی از صفحه گوشی شما را نخواهند دید. پس اگر نگران حریم خصوصی گوشی خود در جاهای عمومی هستید این نوع از گلس را خریداری کنید.
معایب گلس سرامیکی
۲- گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایش TPU
در واقع این نوع محافظه صفحه نمایش انعطاف‌پذیر هستند؛ اما در نظر داشته باشید که روش نصب این نوع گلسی‌ها کمی سخت بوده و نیاز به دقت بیشتری دارد. به همین دلیل هم این نوع گلس‌ها طرفداران کمتری دارند.
معایب گلس نانو
۳- گلس گوشی PET
این نوع هم از نوع گلس‌های پلاستیکی بوده و مقاومت خیلی زیادی در برابر خط و خش و ضربه ندارند.
۴- گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایشUV
در واقع هدف سازندگان گلسی های یو وی بر طرف کردن عیوب گلس‌هایی است که بر روی گوشی‌هایی با نمایشگرهای منحنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین از آنجایی که به طور همه‌ جانبه سطح نمایشگر را به خوبی پوشش داده استحکام بیشتری به نمایشگر بخشیده و گرد و غبار کمتری نیز به زیر آن نفوذ خواهد کرد.
معایب گلس uv
معایب گلس uv
ضخامت بیشتری نسبت به سایر گلس های گوشی دارد
در هنگام پخش شدن باید برای عدم پوشیدن اسپیکرها مراقب باشید
مزایای گلسی uv
پوشش کامل نماشگر‌های منحنی
ماندگاری بالا و عدم جدا شدن از سطح گوشی
عدم ایجاد حباب و فضای خالی در حین نصب
۵- محافظ صفحه نمایش Nano Liquid یا گلس نانو مایع
محافظه نمایشگر گوشی نانو مایع هم در واقع یکی از پرطرفدارترین نمایشگرهایی است که بر روی گوشی‌های موبایل مورد استفاده می‌شود. در واقع این نوع گلس نه تنها به خوبی در برابر نمایشگر محافظت می‌کند بلکه نگران ترشح مایعات و یا آب بر روی نمایشگر موبایل هم نباشید به این دلیل که به خوبی در برابر این موارد از گوشی شما محافظت می‌کند. در واقع علاوه بر موارد گفته شده فاقد حباب بوده و عمر طولانی‌تری هم دارد. در ادامه به مزایا و معایب گلس نانو مایع خواهیم پرداخت.
معایب گلس نانو مایع
درست است که این نوع گلس‌ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش برای گوشی ایجاد می‌کند؛ اما معایبی هم دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
• عدم جدا شدن گلس از گوشی بعد از نصب
• امکان انتقال ضربه به دیگر نقاط گوشی مثل مادربرد
• در هنگام نصب می‌بایست دقت کنید که مایع قبل از خشک شدن به قسمت‌هایی مثل اسپیکرها منتقل نشود.
۶- گلس گوشی فول کاور
محافظ صفحه‌نمایش فول کاور را هم همان طور که از نام آن مشخص است به طور کامل سطح نمایشگر را پوشش می‌دهد. اگر به دنبال خرید محافظ نمایشگری هستید که اکثر موارد ایده‌ال شما را داشته باشد فول کاور دقیقاً همان نمایشگریست که شما به دنبال آن هستید. به طور کلی می‌توان گفت که دوام بالایی داشته و اثر انگشت و لک را به خود جذب نمی‌کند. ضد حباب بوده و نصب راحتی هم دارد.
۷- گلس گوشی تمام صفحه نانو
این نوع گلس که مدت کوتاهی است که وارد کشور می‌شود، بسیار انعطاف پذیر، با قدرت چسبندگی مناسب است و به دلیل شکننده نبودن، دوام بسیار بالایی به نسبت گلس‌های تمام صفحه ۳d دارد و نقاط مثبت این نوع گلس محسوب می‌شود، اما همین نوع گلس نیز برند خاصی نداشته و همانند بقیه گلس‌ها در چین توسط کارگاه‌های مختلف تولید و بصورت عمده صادر می‌شود، اما در ایران با جعبه‌ها یا قالب برندهای مختلف دیده می‌شود. سوال خیلی از کاربرها این است که گلس نانو بهتر است یا شیشه‌ای در واقع پاسخ این سوال مشخص است در گوشی‌های مدرن دیگر گلس های شیشه ای کاربردی نیستند.
گلس شیشه‌ای و پلاستیکی هم از دیگر مدل هایی است که در ادامه به برخی از ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.
۸- گلس گوشی پلاستیکی
همان گلس‌هایی هستند که قیمت زیادی نداشته و بیشتر در گذشته در گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار می ‌گرفته است. به طور کلی گلس‌های پلاستیکی نسبت به گلس‌های شیشه ای ضخامت بسیار کمتری داشته و تفاوت سطح چندانی با سطح صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند ایجاد نمی‌کند.
۹- محافظ صفحه گرما دیده یا tempered glass
محافظه صفحه tempered glass یا گلس حرارت دیده گلسی است که سختی آن بین ۶ ~ ۷ سختی مداد در نظرگرفته می‌شود و این درحالی است که بالاترین درجه سختی ۹H است. این شیشه در مقابل فلز دوام می‌آورد؛ اما مقابل خش و خط ناشی از شن و ماسه دوام چندانی ندارد. به طور کلی این نوع گلس‌ها حس و ظاهر بهتری به گوشی داده و حداقل تشعشع نور آبی را خواهد داشت. از طرفی هم در مقابل حرارت مقاوم است.
گلس سرامیکی یا شیشه ای
با اصطلاحات روی پک glass ها آشنا شوید:
سختی ۹H
قطعاً این روزها همه می‌دانند که گلس گوشی چیست و همه ما تاکنون تجربه استفاده از گلس‌‌ها را داشته و حداقل یکی از انواع آن را مورد استفاده قرار داده‌ایم. اگر با کلمه ۹H برخوردید بدانید که به درجه سختی و میزان مقاومت یک گلس در برابر خط و خش اشاره دارد. در واقع جایگزینی برای کلمه mineral hardness است که در سال ۱۸۱۲ ابداع و برای آن درجه سختی از ۱ تا ۱۰ تعریف شد که در واقع الماس در مرتبه ۱۰ این مقیاس جای گرفته است. حرف H به سختی مداد اشاره دارد.
گلس ضد ضربه
گلس گوشی ۹D Tempered
گلس ۹D Tempered از فناوری استفاده می‌کند که از فیلترهای نوری ویژه‌ای استفاده می‌کند که وظیفه آنها افزایش ضریب نفوذ نور است. به زبان ساده، از حداکثر شفافیت شیشه اطمینان حاصل می‌شود. این مورد برای تولید واقعی رنگ و کیفیت تصویر بیشتر ضروری است. در گلس Tempered 9D، ضخامت کاهش می‌یابد تا نور به خوبی عبور کند.
Oleophobic Nano-coating یا پوشش نانو ضد چربی
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مشغله زیادی دارید و همزمان چند کار را با دستان خود انجام دهید این مورد می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. یکی از مواردی که ظاهر ناخوشایندی را به گوشی می‌دهد به جای ماندن اثر انگشتان بر روی نمایشگر است در واقع گلس‌های که دارای این فنآوری هستند اثر انگشت و چربی را به خود جذب نمی‌کنند ازاین رو سطح گلس همیشه تمیز می‌ماند.
SHATTERPROOF شاتر پروف یا شیشه نشکن
در واقع عملکرد این شیشه مشابه به عملکرد شیشه جلو اتومبیل است با این تفاوت که این شیشه چسبی است و به سطح نمایشگر شما می‌چسبد.
TRANSPARENCY یا شفافیت یا وضوح گلس گوشی
شفافیت یا وضوح گلس هم از جمله مواردیست که می‌بایست نسبت به آن آگاهی داشته باشید. استاندارد یا شاخص این مشخصه ≥۹۰.۰%. است
مواد سازنده گلس گوشی
مواد غشای شیشه‌ای گلس گوشی موبایل عمدتاً شیشه آلومینوسیلیکات است.
رنگ Iridescence یا نمایش رنگین کمانی
رنگ Iridescence یا نمایش رنگین کمانی بر روی سطح گلسی هم بر شفافیت محافظ صفحه و جلوه بصری آن تأثیر می‌گذارد. این مشکل هم ناشی از فرسایش سطح است که به دلیل شکست نور توسط لایه‌های نازک گلس‌های فرسوده ایجاد می‌شود. محافظ صفحه شیشه‌ای در صورت نامناسب بودن کیفیت مواد ساخت، چربی را به خود جلب می‌کند و این حقیقت هم می‌تواند دلیل ایجاد جلوه رنگین کمانی در سطح گلس شود. این همان پاسخیست به این سوال که چرا گلس سرامیکی هفت رنگ می‌شود.
عمر گلس گوشی چه قدر است؟
عمر گلس با درجه مقاومت در برابر سایش DEGREE OF WEAR RESISTANCE سنجیده می‌شود. برای اکثر کاربران این سوال مطرح می‌شود که گلس موبایل را هر چند وقت یک بار می‌بایست تعویض کرد؟ به طورکلی بسته به مدل محافظ صفحه عمر برخی از گلس‌ها را می‌توان بین ۱ تا ۳ ماه در نظر گرفت.
گوشی موبایل هم طول عمر مشخصی دارد و قرار نیست که همیشه بتوان از آن استفاده کرد. پس از مدتی زمان اثر خود را گذاشته و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. علاوه‌براین، چسب AB پشت آن نیز با گذشت زمان به آرامی کارایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین، حتی اگر بهترین محافظ صفحه‌نمایش را برای تلفن همراه خود خریداری کنید، توصیه می‌شود حداکثر هر شش ماه یکبار آن را تعویض کنید تا از ایمنی و محافظت گوشی خود اطمینان کامل داشته باشید؛ اما در مورد عمر گلس نانو مایع باید گفت که این قبیل گلس ها به سطح نمایشگر می‌چسبند و به مدت طولانی‌تری می‌توان از آنها استفاده کرد.
برای مشاهده قیمت گوشی هواوی در سایت ۱۹کالا کلیک کنید
ضخامت گلس گوشی یا محافظ گوشی
شاید زمانی که قصد خرید گلس را دارید ندانید که از نظر میزان ضخامت چه گلسی بهترین گلس هست. به همین دلیل شاخص ضخامت را نیز برای آن تعریف خواهیم کرد؛ به طور کلی، درجه‌های ۰.۲ میلی‌متر، ۰.۳ میلی متر، ۰.۴ میلی‌متر ضخامت زیادی به حساب می‌آید؛ اما به طور کلی می‌توان گفت که گلس‌های نازک‌تر بهتر هستند و کیفیت بهتری خواهند داشت. از طرفی مقاومت بهتری هم دارند. پس همیشه گلس‌هایی را مد نظر قرار دهید که کمتر از ۰.۲ میلی‌متر ضخامت داشته باشند.
برش گلس گوشی موبایل
برش گلس‌ها معمولاً سه نوع هستند:
لبه تخت: در واقع بدون کوچکترین انحنا و دقیقاً در اندازه نمایشگر برش داده می‌شود و سطح آن کاملاً مسطح و صاف است. گلس شیشه ای معمولی از این نوع برش استفاده می‌کنند.
لبه‌هایی با قوس ۲.۵D این نوع گلس اندکی حس نرم‌تر و صاف‌تری دارد. در واقع سطح آن صاف و تخت است ولی تفاوت آن با نوع معمولی در انحنای لبه‌های آن است.
لبه‌هایی با انحنای ۳D: در واقع از طریق دستگاه خمش و با گرما خم شده و برش داده می‌شود. لبه‌ها کاملاً منحنی است و زیبای خاصی دارد و بیشتر برای گوشی‌هایی استفاده می‌شود که نمایشگر های منحنی دارند. این سه نوع برش در واقع استانداردیست که برای لبه‌های نمایشگر استفاده می‌شود. به غیر از این سه مورد اگر اصطلاحاتی دیگری را دیدید بدانید که چیزی بیش از یک اغراق تبلیغاتی نیست.
در پایان باز هم خاطر نشان می‌کنیم که همه گلس‌ها بصورت عمده و بدون جعبه از چین صادر و معمولاً در دبی یا ایران بسته‌بندی می‌شوند، پس نام و یا برند بر روی پک نشان دهنده اورجینال و یا برند بودن گلس نیست.
چسب گلس گوشی چیست
در پاسخ به این سوال چسب گلس گوشی چیست باید گفت که یکی دیگر از مواردی که بعد از ضخامت بر کیفیت یک گلس تأثیر‌گذارست لایه چسب آن است. به طور کلی، چسب AB ضخیم‌تر همیشه عملکرد بهتری دارد، در حالی که کاربرد لایه پلاستیکی و QC برای محافظ صفحه مناسب نیست به این دلیل که این دو می‌توانند گرد و غبار و حباب بیشتری جذب کنند. در نظرداشته باشید زمان طولانی تعویض گلس و حباب می‌تواند باعث از کار افتادن چسب شود.
در هنگام خرید گلس گوشی به چه نکاتی توجه کنیم؟
اگر قصد خرید محافظ نمایشگر گوشی موبایل دارید بهترست این نکته را در ذهن داشته باشید که تمامی مدل های کپی شده از برندهای معتبر هستند که در کارخانه‌های کوچک چینی تولید می‌شوند و کیفیت متریال استفاده شده در آنها بسیار در کیفیت خروجی نهایی موثر است که متأسفانه به دلیل رقابت بالا و قیمت گلس، معمولاً کیفیت مناسبی ندارند. وقتی صحبت از کپی بودن به میان می‌آید این نکته را هم باید گوش زد کرد که مواد سازنده، مدل و حتی پک گلس‌ها کپی است.
احتمالا زمان خرید مثلا گلس سرامیکی، به شما گفته شود گلس سرامیکی از ۳۰ هزارتومان داریم تا مثلا ۸۰ هزارتومان. این تنها ترفند روان شناسی است، چون معمولاً خریدار حداقل حد متوسط به بالا را انتخاب می‌کند.اینجاست که برای گیر نیفتادن در این تله روانشانسی، شما سریعا باید بگویید: همان گلس ۳۰ هزار تومانی را لطف بفرمایید!
به این دلیل که احتمالا این همان گلس سرامیکی در بسته‌های متفاوت است، مگر اینکه خودتان واقعاً بتوانید تفاوت کیفیت گلس‌ های فروشنده را تشخیص دهید؛ چون مطمعناً استثناهایی نیز وجود دارد. حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توان با وجود تمام مشکلاتی که گفته شد یک گلس با کیفیت را برای گوشی خود خریداری کرد؟
مقاله پیشنهادی: تفاوت انواع گوریلا گلس ها
گلس گوشی خوب چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟
گلس برای محافظت از صفحه‌نمایش بسیار حیاتی است، اما نوع نامناسب آن هم می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. اگر قصد خرید گلس برای گوشی خود را دارید قبل از اینکه مدلی را مد نظر قرار دهید باید بدانید که در درجه اول صرف نظر از برند و یا موارد دیگر باید:
گلس باید شفافیت خوبی داشته باشد تا نمایشگر را تیره‌تر نشان ندهد و کیفیت تصویر تا جایی که می‌شود همانند زمانی باشد که گلس ندارد.
گلس باید اختلالی در تابش نور نمایشگر ایجاد نکند. گلسی که انتخاب می‌کنید نباید خوانش نمایشگر را در نور مستقیم روز مختل کند.
گلس خوب می‌بایست به خوبی از نمایشگر موبایل شما محافظت کند که همان هدف استفاده از گلس هاست.
برای ارائه حداکثر کارایی و زیبایی گلسی انتخاب کنید که لبه های نمایشگر را به خوبی پوشش دهد.
مواردی که اشاره شد مهمترین نکاتی است که هنگام خرید گلس باید به آنها توجه کنید؛ اما نحوه کاربرد و فیکس کردن گلس‌ها را هم نباید نادیده گرفت.
گلس مناسب برای گوشی های با صفحه خمیده
امروزه سازندگان موبایل برای جذابیت و ارگونومی بیشتر نمایشگر، گوشی‌ها را بیشتر انحنادار می‌سازند مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ را می‌توان پیش رو در استفاده از این نوع طراحی‌ها دانست. همین امر شاید یکی از مشکلات استفاده از گلس‌ها را دو چندان کرده است
یکی از مشکلات استفاده از گلس های کپی و غیر برند است که هیچ وقت قالب دقیقی ندارند و چون قدرت چسبندگی آنها آنقدر بالا نیست، با یک اشاره ناخودآگاه ناخن یا فشار به کاور، گلس شروع به باز شدن از اطراف می‌کند و تنها راه حل این مشکل خرید گلس با کیفیت برند اصلی است. در نظر داشته باشید که اگر گوشی شما خمیدگی اطرافش کمتر باشد، دوام گلس‌تان بسیار بالاتر خواهد بود.
برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ موجود در سایت ۱۹کالا کلیک کنید
نتیجه کلی
گلس‌های امروزی تنوع بالایی در نوع ندارند و نام‌ها و پک‌های مختلف گلس‌ها چیزی جز ترفند‌های تجاری نیست، البته گلس‌های نانو قیمت نسبتاً بالاتری دارند، محافظ گوشی‌های جدید به دلیل خمیده بودن گوشی باید تمام صفحه باشند تا همزمان با محافظت از صفحه نمایش، زیبایی گوشی را هم حفظ کند، اما در هرصورت شکی نیست که گلس‌ها در محافظت از گوشی شما تاثیر بسیار بالایی دارند، ما به شما توصیه می‌کنیم که از آنجایی که قیمت این نوع کالای وارداتی بسیار اقتصادی است پس بابت خرید گلس زیاد هزینه نکنید.
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد،از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت ها در سایت bmcmobile.ir برای شما عزیزان ارائه کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1623752170 qr code کد : 99
شناسه : 1623752170
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1623752170 کپی