بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

کاور محافظ گلس دار اپل واچ سایز ۴۰،۴۲،۴۴

5

(1)
82 بازدید از 3 سال پیش
کاور محافظ گلس دار اپل واچ سایز ۴۰،۴۲،۴۴
دسته بندی سایر
---- اتمام موجودی ----

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   شارژر وایرلس ۳ کاره مگنتی برندusams مدل US-CC150
شارژر وایرلس ۳ کاره مگنتی برندusams مدل US-CC150
1,590,000 تومان
خاک گیر اسپیکر موبایل
خاک گیر اسپیکر موبایل
10,000 تومان
فروش ویژه   کابلaux ایو ایکس تایپ سی برندsenior مدل A390
کابلaux ایو ایکس تایپ سی برندsenior مدل A390
220,000 تومان
فروش ویژه   کابلaux ایو ایکس سه به یک برندsenior مدلA400
کابلaux ایو ایکس سه به یک برندsenior مدلA400
369,000 تومان
کابلaux ایو ایکس برندsenior مدل A370
کابلaux ایو ایکس برندsenior مدل A370
148,000 تومان

مشخصات :
اندازه
۴۰،۴۲،۴۴ میلی متر

جنس
پلاستیک سخت+شیشه

سایر توضیحات
کاور به همراه محافظ صفحه نمایش ساعت محافظت از ساعت و صفحه نمایش ساعت محافظ صفحه نمایش مقاوم در برابر ضربه و خط و خش



توضیحات :
کاور محافظ گلس دار اپل واچ.
اپل واچ در حالت عادی هم زیباست. شکی در آن نیست. بدنه‌ی مقاومی دارد. ضد خش نیست ولی مقاومت بالایی در برابر خط و خراش دارد. پس چرا باید از قاب یا کاور اپل واچ استفاده کنیم؟ بایدی در کار نیست. اما دلیل استفاده از کاور و قاب برای Apple Watch واضح است. گاهی شما نیاز دارید تا به استایل خود تنوع بدهید. طرح‌ها و رنگ‌های جدیدی را امتحان کنید و به زبان ساده‌تر بیشتر بدرخشید.
در ضمن اپل واچ قابلیت‌های ورزشی و سلامتی هم دارد. اپل واچ 4 حتی جان شما را هم نجات می‌دهد. با این ساعت ورزش می‌کنید. باشگاه می‌روید. کوهنوردی می‌کنید و تمام فعالیت‌های خود را روی ساعت مشاهده می‌کنید. حین ورزش کردن امکان برخورد ساعت با اجسام وجود دارد. یعنی ممکن است آسیب ببیند. بدنه‌ی ظریف و زیبای آن ممکن است درخشندگی سابق را نداشته باشد و پر از خط و خش شود. چیزی که شما نیاز دارید تا خیال‌تان را راحت کند کاور Apple Watch است.
حالا که دوست دارید به زندگی‌تان تنوع بدهید و امنیت ساعت‌ گران‌قیمت‌تان را بالاتر ببرید می‌توانید به خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند از جمله بهترین گزینه‌های خرید قاب برای نسخه‌های مختلف اپل واچ آشنا شوید.

1. کاور مغناطیسی دو تکه Apple Watch
قاب دو تکه مغناطیسی اپل واچ
یک انتخاب ایده‌آل. کاور مغناطیسی دو تکه همانطور که از اسمش پیداست قابلیت آهنربایی دارد. دو تکه‌ای است. یک تکه‌ قسمت‌های اطراف و جلوی بدنه را کامل پوشش می‌دهد. به جز دکمه‌ها و پورت‌ها تمام قسمت‌های اطراف بدنه‌ی ساعت را می‌پوشاند. تکه‌ی دیگر آن قسمت پایین بدنه را پوشش می‌دهد. به راحتی روی ساعت نصب می‌شوند. به راحتی چسباندن دو آهنربا به یکدیگر.
اما این قاب چه ویژگی‌هایی دارد؟
ضخامت کمی دارد. به هیچ وجه فرم و شکل ظاهری ساعت‌تان را تغییر نمی‌دهد. یعنی قرار نیست یک ساعت حجیم و بدفرم داشته باشید. بلکه ظاهری درخشان با همان فرم خاص اپل واچ خواهید داشت.
به خوبی با بدنه‌ی ساعت چفت و بست می‌شود. تکان نمی‌خورد. کاملا با ساعت فیت می‌شود و خیلی زود به آن عادت می‌کنید.
زاویه‌دار نیست. گوشه ندارد و مچ دست‌تان را اذیت نمی‌کند.
جلوی دکمه‌ها و پورت‌های ساعت را نمی‌گیرد.
ظریف و خوش‌ساخت است. در عین حال بدنه‌ای محکم و بادوام دارد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. هم ظاهری فوق‌العاده دارد و هم امنیت ساعت‌تان را بالاتر می‌برد.
در دو رنگ مشکی و قرمز و سفید عرضه شده است. طرح مشکی آن کلاسیک و جذاب است و طرح قرمز حالتی فانتزی دارد.
برای همه‌ی نسخه‌های اپل واچ تولید و عرضه شده است. سایزهای مختلفی دارد. اطلاعات بیشتر در مورد این قاب را در صفحه خرید قاب دو تکه‌ای مغناطیسی اپل واچ 38 میلی‌متری پیدا کنید. افرادی که دارای ساعت هوشمند اپل واچ 42 میلی متری نیز هستند می‌توانند به خرید قاب مغناطیسی Apple Watch 42mm بپردازند.
2. کاور ضد آب Apple Watch سری 2 و 3
قاب ضد آب اپل واچ
اپل واچ سری 2 و 3 در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارند. اما نمی‌توان با قطعیت گفت که ضد آب هستند. هنگام شنا مشکلی پیش نمی‌آید. اما حین شیرجه زدن نمی‌توان مطمئن بود که هیچ آبی وارد ساعت نشود، حین شیرجه زدن فشار زیادی هم به صفحه نمایش وارد می‌شود که ممکن است باعث شکسته شدن و اختلال در سنسورهای لمسی ساعت شود. در ضمن در عمق زیاد هم همچنان احتمال ورود آب به ساعت وجود دارد. پس باید مراقب باشید. قاب ضد آب اپل واچ سری 2 و 3 بهترین گزینه برای شناست.
این قاب صرفا هنگام شنا استفاده می‌شود. صفحه نمایش و بدنه‌ی ساعت را به طور کامل پوشش می‌دهد. یک ممبران لمسی در قسمت پایین ساعت دارد که به شما اجازه می‌دهد از قابلیت‌های مهم ساعت نظیر ضربان قلب و فیتنس ترکینگ استفاده کنید. بدنه‌ای بسیار مقاوم دارد. آب به هیچ وجه وارد این قاب نمی‌شود و در عین حال می‌توانید از ساعت خود حین شنا استفاده کنید. با این کاور تا عمق 90 متری هم مشکلی نخواهید داشت. حتی می‌توانید برای غواصی در این عمق هم از ساعت هوشمندتان استفاده کنید. بنابراین با خرید قاب، محافظ و کاور ساعت هوشمند می‌توانید کارایی ساعت خود را افزایش دهید.
3. بامپر ساعت هوشمند Apple Watch
بامپر اپل واچ
بامپر نوعی قاب است. نوعی قاب که فقط دور تا دور ساعت را پوشش می‌دهد. معمولا از جنس TPU ساخته می‌شود و بسیار خوش‌ساخت است. یک محافظ دور ساعت که از خط و خراش و آسیب به بدنه‌ی جانبی ساعت جلوگیری می‌کند. معمولا یک تکه است. روی ساعت نصب می‌شود و به خوبی با بدنه چفت و بست می‌شود.
در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه شده است. قرمز، آبی، مسی و رزگلد در حال حاضر طرح‌هایی هستند که می‌توانید روی اپل واچ زیبا و قدرتمند‌تان داشته باشید. نگران نباشید. بامپر به خوبی با بدنه چفت می‌شود و تکان نمی‌خورد. حین ورزش و یا فعالیت بدنی از جایش تکان نمی‌خورد و بسیار راحت است.
بامپر Apple Watch چه ویژگی‌هایی دارد؟
راحت و امن است. تنها اطراف ساعت را پوشش می‌دهد و وزن بسیار بسیار کمی دارد. عملا احساس نمی‌کنید که روی ساعت خود کاور نصب کرده‌اید.
ضخامت کمی دارد. هیچ تاثیری روی فرم و شکل ظاهری ساعت ندارد و تنها رنگ و طرح آن را تغییر می‌دهد. رنگ‌های هیجان‌انگیز و خاصی که استایلی زیبا و دلربا به شما می‌بخشند.
از جنس TPU هستند و قابلیت ضدضربه دارند.
دکمه‌ها و پورت‌های گوشی کاملا آزاد هستند و به راحتی می‌توانید از ساعت هوشمندتان استفاده کنید.
ظریف و خوش‌ساخت است. بدون هیچ گوشه و زاویه‌ای. نصب آن هم بسیار راحت است.
طرح‌ها و عکس‌های هیجان‌انگیز این محافظ دور ساعت زیبا را در صفحه خرید بامپر اپل واچ 42 میلی‌متری ببینید.
با چند اکسسوری جالب و ضروری ساعت هوشمند هم آشنا شوید. دسته‌ای از لوازم جانبی ساعت هوشمند که استایل خاصی به ساعت شما می‌دهند و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کنند.
4. قاب ژله ای اپل واچ
قاب ژله‌ای اپل واچ
پلاستیک پلی یورتان یا TPU که در قاب‌های ژله‌ای گوشی و ساعت استفاده می‌شود قابلیت آنتی‌شوک یا ضدضربه دارد. نوعی پلاستیک پلمیری که انعطاف بسیار بالایی دارد و به دلیل ساختار پلیمری‌اش می‌تواند هر ضربه‌ای را دفع کند. دیگر نگران آسیب دیدن بدنه‌ی ساعت هوشمندتان نخواهید بود.
قاب ژله‌ای Apple Watch نسبت به سایر کاورها قیمت کمتری دارند. اگر دوست ندارید ظاهر و رنگ ساعت‌تان را تغییر دهید و صرفا امنیت ساعت برایتان مهم است. قاب ژله‌ای شفاف اپل واچ مدل Coteetci گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. تنها یک محافظ زیبا و نرم که ساعت‌تان را امن نگه می‌دارد و هیچ خط و خشی روی بدنه‌ی آن نخواهید دید.
رنگ‌های جذاب دیگری هم دارند. از نارنجی و قهوه‌ای گرفته تا سفید و مشکی رنگ‌هایی هستند که می‌توانید روی ساعت زیبای‌تان امتحان کنید. با این قاب به سادگی حالت کلاسیک ساعت‌تان را تغییر می‌دهید. آن را به یک ساعت اسپرت تبدیل می‌کنید. ساعتی فانتزی که نشانی از روحیه‌ی شگفت‌انگیز شماست.
قاب ژله ای Apple Watch چه ویژگی‌هایی دارد؟
نرم و راحت است. دست‌تان را اذیت نمی‌کند و خیلی زود با آن مچ می‌شوید.
هم نصب و هم خارج کردن آن راحت است. اگر دوست دارید طرح و فرم ساعت‌تان را زود به زود تغییر دهید گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. برای یک مهمانی رسمی استایلی کلاسیک روی ساعت‌تان داشته باشید و در یک دورهمی خودمانی استایل فانتزی دلخواه‌تان را امتحان کنید.
با بدنه‌ی ساعت کاملا متناسب است. برای سایزهای مختلف 38، 40، 42 و 44 میلی‌متری عرضه شده است و جزو قاب‌هایی است که به راحتی می‌توانید پیدا کنید.
با دکمه‌ها و پورت‌های ساعت سازگار هستند و هیچ مشکلی در استفاده از ساعت نخواهید داشت.
ضد لکه و چربی‌گریز هستند. ساعت‌تان همیشه تمیز و بدون لک باقی می‌ماند.
ضخامت کمی هم دارد و با فرم ساعت کاملا همخوانی دارد.
کدام ورژن اپل واچ را دارید؟
با این کاورها می‌توانید از اپل‌واچ قدرتمندتان محافظت کنید. دیگر نگران خط و خش و خراش روی بدنه‌ی ظریف ساعت‌تان نخواهید بود. طرح و رنگ دلخواه‌تان را روی اپل واچ پیاده می‌کنید و بیشتر از همیشه می‌درخشید.
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1623072045 qr code کد : 95
شناسه : 1623072045
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1623072045 کپی