بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

اسپیکر بلوتوثی رو میزیBOOST TV 2 پلاس

5

(1)
30 بازدید از 3 سال پیش
اسپیکر بلوتوثی رو میزیBOOST TV 2 پلاس
دسته بندی اسپیکر
---- اتمام موجودی ----

پیشنهاداتی برای شما ...

فروش ویژه   ساوند بار شیاومیsound bar mi مدل MDZ-34-DA
ساوند بار شیاومیsound bar mi مدل MDZ-34-DA
2,520,000 تومان
اسپیکر برند کولومن koluman مدل s75 یک سال گارانتی
اسپیکر برند کولومن koluman مدل s75 یک سال گارانتی
590,000 تومان
فروش ویژه   اسپیکر کامپیوتر سیمی برندxp مدل su134c
اسپیکر کامپیوتر سیمی برندxp مدل su134c
230,000 تومان
اسپیکر برند کولومن(koluman) مدل s45 یک سال گارانتی
اسپیکر برند کولومن(koluman) مدل s45 یک سال گارانتی
450,000 تومان
اسپیکر برند کولومن koluman مدل k_s55 یک سال گارانتی
اسپیکر برند کولومن koluman مدل k_s55 یک سال گارانتی
560,000 تومان

مشخصات :
برند
BOOST

مدل
2+

رنگ
مشکی

خروجی صدا
استریو

درگاه مموری،aux،usb
دارد



توضیحات :
اسپیکر بلوتوثی رو میزیBOOST TV 2 پلاس.
این روزها کاربران بسیاری فیلم را بر روی کامپیوتر خود می‌بینند یا حین کار به موسیقی مورد علاقه‌شان گوش می‌دهند. سیستم‌ها معمولاً کیفیت صدای خوبی ندارند و در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند از اسپیکر استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال خرید اسپیکر هستید، قطعاً با این تعداد بالای برند و مدل در بازار، سردرگم شده‌اید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا با تدوین راهنمای خرید اسپیکر رومیزی، شما را با معیارها و فاکتورهای مهم خرید این محصول آشنا کنیم.


راهنمای خرید اسپیکر رومیزی
برای خرید یک اسپیکر رومیزی غیر از ظاهر و مدل طراحی که جزو اولین مواردی هستند که به چشم می‌آیند، فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که بر روی کیفیت صدا و عمر دستگاه تأثیر می‌گذارند. این فاکتورها معمولاً تخصصی هستند و ممکن است هر شخصی با آن‌ها آشنا نباشد. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که برای انتخاب و خرید یک اسپیکر رومیزی مناسب برای شما مفید خواهند بود. البته فراموش نکنید که میزان بودجه و سلیقه شما حرف اول را خواهد زد.

نحوه طراحی اسپیکر رومیزی
نحوه طراحی اسپیکر تأثیر زیادی بر روی کیفیت صدای پخش شده دارد. شاید به نظرتان عجیب برسد اما اسپیکری که دارای بدنه خوب و مقاوم با طراحی مناسب است مانع ایجاد صدای بم در حین پخش موسیقی خواهد شد. از طرفی کیفیت طراحی اسپیکر بر روی افزایش زاویه پخش و در نتیجه منطقه پوشش‌دهی صدا تأثیر دارد. گذشته از این موارد، طراحی زیبا و مناسب، فرد را ترغیب به استفاده از دستگاه خواهد کرد.

ابعاد اسپیکر رومیزی
ابعاد اسپیکر بر روی میزان صدا و کیفیت آن تأثیر مستقیمی دارد. به این ترتیب که اسپیکرهایی که ابعاد بزرگتری دارند همواره کیفیت صدای بهتری نیز دارند. اما شما اسپیکر را بر روی میز کارتان می‌خواهید استفاده کنید پس شاید اندازه کوچکتر برای شما مناسب‌تر باشد.

کیفیت صدای اسپیکر رومیزی
کیفیت صدای اسپیکر به عوامل زیادی مانند طراحی بدنه، قطعات مورد استفاده و حتی ابعاد آن بستگی دارد. برای بررسی کیفیت صدای اسپیکر اگر امکانش فراهم بود در داخل فروشگاه آن را امتحان کنید. اگر به صورت آنلاین اسپیکر رومیزی را خریداری می‌کنید حتماً نظرات کاربران را در مورد کیفیت صدای آن مطالعه کنید.

میزان حساسیت اسپیکر رومیزی
میزان حساسیت اسپیکر رومیزی در واحد دسی‌بل اندازه‌گیری می‌شود. حساسیت یا Sensitivity در واقع کیفیت ارتباط برقرار شده میان اسپیکر و موزیک پلیر را مشخص می‌کند. این عدد را می‌توانید بر روی کاتالوگ یا بسته‌بندی دستگاه ببینید. یک اسپیکر رومیزی خوب حساسیتی حدود ۹۰ دسی‌بل دارد.

توان حقیقی اسپیکر رومیزی
توان حقیقی اسپیکر میزان قدرت واقعی اسپیکر و میزان توان صوتی آن را بیان می‌کند. توان صوتی با واحد RMS سنجیده می‌شود.

میزان وات خروجی اسپیکر رومیزی
میزان وات خروجی در اصل توان صدای تولیدی را نشان می‌دهد. هر چقدر میزان وات خروجی یک دستگاه اسپیکر بیشتر باشد، به تبع توان تولید صدای بیشتری نیز خواهد داشت. لازم به ذکر است که مهمترین فاکتور در تعیین سطح واقعی قدرت یک بلندگو، توان حقیقی آن است. بسیاری از کمپانی‌ها معمولاً ۲ وات خروجی بر روی اسپیکر درج می‌کنند، به یاد داشته باشید که همواره عدد کوچکتر را ملاک قرار دهید.

فرکانس قابل پوشش اسپیکر رومیزی
واحد این فرکانس، هرتز یا Hz است و بیانگر محدوده شنوایی فرد است. بطور کلی انسان‌ها می‌توانند اصوات با فرکانس بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز را به خوبی بشنوند. این اعداد در اصل آستانه شنوایی یک فرد را مشخص می‌کند. لازم به ذکر است که ما نمی‌توانیم اصواتی که در محدوده‌ای کمتر و بیشتر از این مقادیر قرار می‌گیرند را بشنویم. پس برای انتخاب یک اسپیکر مناسب به محدوده فرکانسی که پوشش می‌دهد توجه کنید.

کانال‌های خروجی اسپیکر رومیزی
تعداد کانال‌های خروجی اسپیکر عامل تأثیرگذاری در محبوبیت آن نزد مصرف‌کننده‌ها دارد. اسپیکرهای فعلی دارای چند کانال اصلی و ۱ کانال صدای بم هستند. این موضوع فاکتور مهمی برای بهتر شنیدن انواع صداها را دارد. اغلب فیلم‌ها و موسیقی‌ها از حالت چند کاناله حمایت می‌کنند که همین موضوع باعث رونق گرفتن اسپیکرهای چند کاناله یا چند شبکه‌ای شده است. در هنگام خرید دقت کنید که اسپیکر مورد نظر شما حداقل ۴ شبکه اصلی و ۱ شبکه صدای بم داشته باشد.
سیستم کنترل صدای مرکزی کامپیوتر یا لپ‌ تاپ
اگر بهترین و قویترین اسپیکر موجود را هم خریداری کنید اما کامپیوتر و سیستم شما کنترل صدای مرکزی یا کارت صدای با کیفیتی نداشته باشد، صدای خوبی از اسپیکر نخواهید شنید. لازم به ذکر است که اسپیکر مورد نظر شما باید از کارت صدا و سیستم کنترل صدای مرکزی سیستم شما پشتیبانی کند.
قطعات قابل تعویض و تعمیر اسپیکر رومیزی
شاید در طول استفاده از اسپیکر رومیزی کمتر به این مشکل بر بخورید که صدا ناگهان قطع شود و شما نمی‌دانید مشکل از کجاست. در این شرایط تنها راه چاره تعمیر دستگاه است. اما اگر اسپیکر شما قابلیت تعمیر نداشته باشد یا قطعات آن در بازار موجود نباشد، شاید مجبور شوید دستگاه دیگری خریداری کنید. بهترین کار این است که هنگام خرید از فروشنده بپرسید که آیا اسپیکر رومیزی مورد نظر شما گارانتی دارد و قابل تعمیر هست یا خیر.
معرفی انواع اسپیکر
در ادامه چند مدل اسپیکر موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد:
اسپیکر قفسه‌ای یا Bookshelf
اسپیکر ایستاده
اسپیکرهای وایرلس
اسپیکر پرتابل
اسپیکر کانون محور یا Center Channel
اسپیکرهای Floor
اسپیکر پایه
اسپیکرهای نواری
اسپیکر قابل نصب در دکور خانه، سقف یا دیوار
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1622707954 qr code کد : 85
شناسه : 1622707954
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1622707954 کپی