بی ام سی موبایل

بی ام سی موبایل


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در بی ام سی موبایل ...

گلس فول چسپ اپل واچ مناسب سایز ۴۰ ، ۴۲ و ۴۴

5

(1)
23 بازدید از 3 سال پیش
گلس فول چسپ اپل واچ مناسب سایز ۴۰ ، ۴۲ و ۴۴
دسته بندی گلس
---- اتمام موجودی ----

پیشنهاداتی برای شما ...

اپل واچ سری 4 اورجینال استوک رنگ مشکی gray
اپل واچ سری 4 اورجینال استوک رنگ مشکی gray
6,000,000 تومان
خاک گیر اسپیکر موبایل
خاک گیر اسپیکر موبایل
10,000 تومان
فروش ویژه   هندزفری اورجینال iphone 6&6s
هندزفری اورجینال iphone 6&6s
110,000 تومان
گلس نانو هیدرو ژل(بدون مایع)مخصوص گوشی های لبه خم
گلس نانو هیدرو ژل(بدون مایع)مخصوص گوشی های لبه خم
120,000 تومان
تبدیل لایتنینگ 1 به 2 اسپلیتر مدل 088y
تبدیل لایتنینگ 1 به 2 اسپلیتر مدل 088y
55,000 تومان

مشخصات :
فول چسب
بله

مناسب برای
سایز ۴۰ ۴۲ ۴۴

توضیحات
گلس 3D و تمام صفحه اپل واچ را پوشش می دهد - مقاوم در برابر آب - مقاوم و محافظت در برابر ضربه - طراحی خمیده‌ی حاشیه - حفظ وضوح صفحه نمایش -فول چسب

ویژگی‌ها
ضخامت کم, حفظ وضوح صفحه, مقاوم در برابر ضربه, حفظ کیفیت, امکان نصب و جداسازی آسان, عدم ایجاد حباب هوا, مقاومت در برابر جذب چربی و اثر انگشت



توضیحات :
گلس فول چسپ اپل واچ مناسب سایز ۴۰ ، ۴۲ و ۴۴.
در سال‌های گذشته ساعت‌های هوشمند به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی و گسترش قلمرو تلفن‌های هوشمند روانه بازار شده‌اند. در ابتدا ساعت‌های هوشمند تنها به عنوان یکی از بخش‌های لوازم جانبی ایفای نقش می‌کردند. اما با گذشت زمان و حصول پیشرفت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری، این گجت‌های پوشیدنی، خود را به عنوان محصول منحصربه‌فرد و مکملی برای گوشی‌های هوشمند معرفی کردند. در همین راستا بازار خرید لوازم جانبی اسمارت‌ واچ نیز به شدت داغ شد. شرکت‌های معتبر بسیاری دست به تولید لوازم جانبی ساعت هوشمند در انواع مختلف و متنوع زدند. در این میان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی اسمارت واچ، گلس‌ها و محافظ صفحه‌ها بودند. با این حال همچنان عده‌ای به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای این سوال هستند: چرا خرید گلس ساعت هوشمند ضروری است؟!
هرچند که ممکن است دلایل و پاسخ‌های متعددی برای این سوال وجود داشته باشد، اما با وجود انواع مختلف گلس‌ها با طراحی‌های مختلف و همچنین هزینه‌های متفاوت این سوال را پیش می‌آورد که چرا باید برای خرید گلس ساعت هوشمند حساسیت زیادی را به خرج داد؟ اگر شما نیز قصد خرید گلس محافظ صفحه ساعت هوشمند را دارید و یا به هر دلیلی به دنبال پاسخی برای این سوال هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.
چرا خرید گلس ساعت هوشمند ضروری است؟
با وجود حساسیتی که افراد خبره و باتجربه در زمینه خرید گلس ساعت هوشمند به خرج می‌دهند، می‌توان به اهمیت ویژه انواع مختلف گلس اسمارت واچ پی برد. هرچند که شاید در ظاهر همه انواع گلس محافظ صفحه ساعت هوشمند مشابه یکدیگر باشند، اما در پس پرده کیفیت و اهمیت این مورد از لوازم جانبی ساعت هوشمند بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که تصورش را بکنید. در ادامه دلایل محکمی را برای این موضوع ارائه خواهیم کرد. مطمئنا با مطالعه‌ی این دلایل، نظر شما به کلی در مورد اهمیت انتخاب صحیح و خرید گلس اسمارت واچ تغییر خواهد کرد. اکنون به بررسی دلایل اهمیت خرید گلس ساعت هوشمند می‌پردازیم.
1- محافظت از پاکیزگی صفحه نمایش
گلس ساعت هوشمند باعث خواهد شد تا صفحه نمایش شما همیشه همان پاکیزگی و طراوت اولیه خود را حفظ نماید. هرچند که در موارد رایجی همچون لکه‌ها و اثر انگشت‌های به جا مانده بر روی صفحه نمایش، به سادگی می‌توان به کمک یک دستمال مرطوب به پاکسازی صفحه پرداخت، اما در برخی موارد برخی از آلودگی‌ها به سادگی قابل پاکسازی نبوده و اثری از خود را برای همیشه بر روی صفحه گوشی شما باقی می‌گذارند. از طرفی پاک کردن صفحه نمایش به نوبه خود امری بسیار حساس است. چرا که ممکن است نامرغوبیت جنس دستمال مورد استفاده برای این عمل، باعث ایجاد خط و خش بر روی صفحه نمایش اسمارت واچ شده و خسارات جبران‌ناپذیرتری را به وجود آورد.
بهترین گزینه خرید گلس ساعت هوشمند
خرید محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند
از همین رو خرید گلس ساعت هوشمند می‌تواند خیال شما را از بابت بسیاری از این مشکلات آسوده نماید. پاک کردن گلس محافظ صفحه اسمارت واچ از جنبه‌های بسیاری باعث سهولت شما خواهد بود. همچنین در صورتی که گوشی شما در معرض لکه‌های پاک ناشدنی قرار بگیرد، به سادگی می‌توانید با حداقل هزینه ممکن گلس خود را تعویض نموده و عذاب تحمل همیشگی این لکه را به جان نخرید! در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که به پاکیزگی و طراوت اولیه شفافیت ساعت هوشمند خود حساس هستند، خرید گلس ساعت هوشمند آسودگی خاطر شما را به ارمغان خواهد آورد.
2- جلوگیری از ضربه و خط و خش
ساعت‌های هوشمند تقریبا در هر زمان و مکانی با ما همراه هستند. بر خلاف سایر ساعت‌های دیگر (مانند انواع ساعت مجلسی، اسپرت، رسمی و…) استفاده از اسمارت واچ‌ها محدود به موقعیت و زمان خاصی نمی‌شود. از طرفی خطرات محیطی زیادی ناگذیر صفحه ساعت هوشمند را تهدید می‌کنند. این خطرات می‌تواند شامل سر خوردن و افتادن ساعت، برخورد ضربات شدید به صفحه‌ی آن و یا حتی ایجاد خط و خش‌هایی ناشی از ساییده شدن صفحه به یک سطح تیز باشد. حتی در صورتی که شما با یک حواس کاملا جمع و هوشیار مراقب تهدیدات خارجی در قبال صفحه ظریف این گجت باشید، ممکن است به سادگی هنگامی که دستتان را در جیب خود قرار می‌دهید، به صورت ناخواسته باعث ایجاد خط بر روی صفحه شوید.
راهنمای خرید گلس اسمارت واچ
خرید گلس محافظ صفحه اسمارت واچ
شکستگی و خط و خش ایجاد شده بر روی صفحه با هیچ روشی قابل پاکسازی از روی آن نیستند. در نتیجه شما ناچارید که در تمامی مدت استفاده از ساعت هوشمند، این خط‌های آزاردهنده را تحمل نموده و یا در بهترین شرایط با بودن آن‌ها کنار بیایید. اما گلس محافظ صفحه شیشه‌ای اسمارت واچ راه حلی را برای این مورد نیز ارائه می‌کند! با خرید گلس ساعت هوشمند می‌توانید با خیال راحت و تحت هر شرایطی از ساعت شیک و دل‌ربای خود استفاده کنید! چرا که هرگونه خط و خش و شکستگی بر اثر ضربه به سادگی می‌تواند با یک تعویض محافظ صفحه اسمارت واچ برطرف شود. پس بهتر است که از همان ابتدای خرید لوازم جانبی اسمارت واچ، به فکر خرید گلس ساعت هوشمند خود باشید تا عمده نگرانی‌های شما از جانب اقدامات حفاظتی از صفحه برطرف گردد.
3- به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی
در هر یک از موارد فوق در صورتی که از گلس ساعت هوشمند استفاده ننمایید، ناچار به تعویض صفحه نمایش ساعت خود خواهید بود. اگر گشتی در میان ارائه‌کنندگان این خدمات بزنید و از هزینه‌های تعویض و یا تعمیر صفحه اسمارت واچ باخبر شوید، بدون شک از این هزینه‌های بسیار گزاف و نجومی شگفت‌زده خواهید شد. اما مسئله به همینجا ختم نمی‌شود! تعویض صفحه نمایش ساعت هوشمند نیاز به تخصص و تکنولوژی‌های خاصی دارد و متاسفانه امروزه کمتر کسی در کشور ما دارای چنین تخصص و فناوری‌هایی است. درنتیجه چنانچه صفحه نمایش ساعت هوشمند شما نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد، یا باید هزینه بسیار بالای آن را متقبل شده و به دنبال فردی با تخصص کافی برای این کار بگردید و یا بایستی ساعت عزیز و گران‌بهای خود را به مبلغ بسیار اندک و ناچیزی بفروشید!
راهنما و قیمت خرید گلس ساعت هوشمند
پس از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود تا از یک گلس اسمارت استفاده نمایید. محافظ صفحه ساعت هوشمند در بدترین شازایط ممکن در برابر هرگونه فشار، خط و خش، ساییدگی و لکه‌های سخت محافظت خواهد کرد و با به جان خریدن هر بلایی، به هر قیمتی که شده اجازه نخواهد داد تا خسارت جبران ناپذیری شامل حال صفحه نمایش ساعت شما گردد. همچنین شما به سادگی می‌توانید به خرید گلس ساعت هوشمند بپردازید و تعویض آن نیز نیاز به هیچگونه تخصص و یا فناوری خاصی ندارد! از همین رو خرید محافظ صفحه شیشه‌ای ساعت هوشمند نه یک هزینه اضافی، بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری در خصوص ایمنی صفحه ساعت و بیمه کردن آن تلقی می‌شود.
4- فیلتر و جذب اشعات مضر
یکی از عمده استفاده‌های ساعت‌های هوشمند، برنامه‌های ورزشی و سلامتی است. از همین رو ممکن است ما از ساعت‌های هوشمند به عنوان دستیارهایی برای بهبود سلامتی خویش یاد کنیم. غافل از این که اشعات مضر تابیده شده از صفحه همین ساعت‌ها ممکن است در طولانی مدت اثرات مخربی را بر روی سلامتی چشم ما داشته باشند. لازم به ذکر است که امروزه برخی از شرکت‌های معتبر فکری به حال این موضوع کرده‌اند و گلس ساعت هوشمند اپل و همچنین گلس ساعت هوشمند سامسونگ بخش اعظمی از این اشعه‌ها را به خود جذب می‌کند. در همین راستا می‌توان به اهمیت استفاده از گلس محافظ صفحه اسمارت واچ پی برد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که استفاده زیادی از اسمارت واچ خود می‌کنید و در طول روز مدت زیادی را با نگاه کردن بر روی صفحه آن صرف می‌کنید، انتخاب و خرید گلس ساعت هوشمند می‌تواند یک مورد بسیار مهم و حتی حیاتی در میان لوازم جانبی ساعت هوشمند شما باشد.
5- جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب بر روی صفحه نمایش
صفحه نمایش ساعت هوشمند در طول روز ممکن است خوانایی و شفافیت لازم را نداشته باشد، خصوصا اگر آن را در معرض مستقیم تابش نور آفتاب قرار دهید. یکی دیگر از مزایای فراوان گلس محافظ صفحه اسمارت واچ، جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب بر روی صفحه نمایش آن است. این موضوع را می‌توان از دو جنبه اساسی مورد بررسی قرار داد. اولا تابش نور مستقیم آفتاب و بازتاب آن از صفحه نمایش، قابلیت خوانایی و دیده شدن آن را به شدت کاهش خواهد داد. به طوری که شاید مجبور شوید تا در هنگام استفاده از اسمارت واچ در هوای آفتابی، برای خواندن محتویات نمایش داده شده بر روی صفحه آن با دست خود سایه‌ای ایجاد کنید.
قیمت گلس محافظ صفحه ساعت هوشمند
خرید گلس اسمارت واچ
ثانیا تابش نور آفتاب می‌تواند متقابلا تاثیرات مخربی بر روی نمایشگر ساعت هوشمند شما داشته باشد. امروزه صفحه یک اسمارت‌واچ با تراکم پیکسل بالای خود دست کمی از یک گوشی هوشمند ندارد. از همین رو تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است به دلایل مختلفی از جمله افزایش دمای صفحه باعث خرابی و سوختگی برخی از پیکسل‌ها شود. اما خرید گلس ساعت هوشمند از بروز چنین مشکلاتی نیز پیشگیری کند! گلس محافظ صفحه شیشه‌ای اسمارت واچ از طرفی باعث فیلتر نور بازتاب شده از سوی صفحه ساعت نمایش به منظور خوانایی و کارایی بهتر آن در زیر نور آفتاب خواهد شد و از طرفی پیکسل به پیکسل ساعت شما را تحت پوشش وحمایت خود قرار خواهد داد.
شیشه‌ای چند میلی‌متری با مزایای بی‌شمار
گلس اسمارت واچ شیشه‌ای چند میلی‌متری است که می‌تواند ساعت هوشمند شما را در برابر انواع خطرات هزینه‌بر خارجی محافظت کند! اگر پیش از مطالعه‌ی این مطلب دلیلی برای خرید گلس ساعت هوشمند نداشتید، اکنون شاید دلیلی برای نخریدن آن نداشته باشید! امروزه گلس‌های مختلفی روانه بازار شده‌اند که هریک ویژگی‌های جداگانه خود را دارند. ابرشرکت‌های تولید گوشی و لوازم جانبی آن نیز دست به کار شده‌اند تا محصولات باکیفیت خود را در این زمینه به علاقه‌مندان عرضه کنند. گلس ساعت هوشمند سامسونگ، گلس ساعت هوشمند هواوی، گلس ساعت هوشمند ایسوس و همچنین گلس اپل واچ نمونه‌هایی از باکیفیت‌ترین گلس‌های موجود در بازار و ارائه شده از جانب غول‌های عرصه تولید گوشی و لوازم جانبی آن هستند. با یک مقایسه صحیح و خرید گلس ساعت هوشمند کارآمد و مناسب، می‌توانید صفحه اسمارت واچ خود را از هرنظر بیمه کنید.
در این مطلب به 5 دلیل عمده برای خرید گلس اپل واچ پرداختیم. هریک از این دلایل حاصل تجربه هزاران کاربری است که به مرور زمان به اهمیت خرید گلس ساعت هوشمند پی برده‌اند. اکنون انتخاب با شماست. آیا به نظر شما دلایل فوق به اندازه کافی برای خرید گلس ساعت هوشمند متقاعد کننده هستند؟ آیا دلیل دیگری برای خرید این گلس سراغ دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده باشد؟ علاوه بر موارد معرفی شده در این مطلب، کدام یک از برند‌های گلس ساعت هوشمند از نظر شما کارآمدتر و مطمئن‌تر هستند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فروشگاه استایل آپ در میان بگذارید.
شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد؛ آیا واقعاً اپل واچ من نیاز به گلس دارد؟! برای پاسخ به این سوال باید گفت اگر اپل واچ شما از جنس استیل ضد زنگ باشد پاسخ این پرسش به احتمال زیاد منفی است؛ چرا که این ماده دارای مقاومت زیادی در برابر خط و خش و زنگ زدگی است. اما در مورد مدل‌های آلومینیومی اپل واچ پاسخ این سوال بسیار مبهم است.
به‌طور کلی در مورد شیشه‌های lon-x می‌توان گفت این شیشه‌ها تقریباً از مواد سختی ساخته شده‌اند اما با گذشت زمان دچار خراش‌های متعددی می‌شوند؛ بنابراین نمی‌توان با قطعیت در مورد آن‌ها نظر داد. در فروش اپل واچ برای هر آسیبی که به ساعت شما وارد می‌شود ضمانتی در نظر گرفته نمی‌شود. برای مثال اگر چنان‌چه از اپل واچ سرامیکی 5 استفاده می‌کنید؛
بهتر است بدانید ک قیمت جهانی آن از حدود 300 دلار استرالیا، 200 دلار و 200 پوند شروع می‌شود و تا 800 دلار، 749 پوند و 1199 دلار هم می‌رسد.
در این مقاله در مورد بهترین گلس‌های مناسب برای اپل واچ‌ها در بازارهای جهانی صحبت خواهیم کرد. با اکسسوری همراه باشید:
اپل واچ خود را حفظ کنید:
اگر قصد حفاظت از اپل واچ خود دارید؛ می‌توانید از روش‌های استفاده کنید:
گلس پلاستیکی: این نوع محافظ‌ها کاملاً شبیه گلس‌های گوشی‌های هوشمند هستند؛ یعنی حتی نحوه جداسازی و چسباندن آن‌ها به صفحه نمایش کاملاً مشابه است و فول چسب هستند. این نوع محافظ‌ها در برابر ضربه و خراش تا حدی مقاوم هستند و فاقد حباب هستند. تنها نکته ای که مهم است این است که برای نصب کردن نیاز به کمی مهارت دارند.
این نوع محافظ‌ها قیمت کمتری دارند. همچنین در نظر داشته باشید که آلومینیوم ارزان قیمت تر از فولاد ضد زنگ است. برخلاف آن چیزی که تصور می‌‌شود فولاد سخت مورد استفاده برای صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند یا اپل واچ‌ها نرم‌تر از آلومینیوم است.
در حالت کلی اگر به فکر حفاظت از اپل واچ خود هستید به شکل کلی می‌توانید از محافظ‌های کلی استفاده کنید. این گلس‌ها اندازه اپل واچ شما را بزرگ و زننده نشان می‌دهند؛ اما گاهی استفاده از آن‌ها لازم است. سعی کنید اگر در مکان‌هایی زندگی می‌کنید که احتمال ضربه به ساعت شما زیاد است از این محافظ‌ها استفاده کنید.
برخی از اپل واچ‌ها ضد آب هستند اما برخی دیگر در برابر آب صدمه می‌بینند.
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده کرده ایم


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای
بی ام سی موبایل


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1622617978 qr code کد : 79
شناسه : 1622617978
رونمایی : 3 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.bmcmobile.ir/blog/article/1622617978 کپی