بی ام سی موبایل



ساعت هوشمند الترا Modio مدل MC78 اورجینال

قیمت : 1,870,000 تومان
خرید این کالا


ساعت هوشمند Modio مدل MC78.
ساعت هوشمند Modio مدل MC78 دارای صفحه نمایش .22 اینچی IPS با رزولیشن بالا و وضوح عالی است.این ساعت هوشمند دو دکمه دارد که می توانید عملیاتی مانند چرخش صفحه، تعویض رابط، بزرگنمایی/کوچک کردن و کنترل روشنایی را انجام دهید ، در قسمت عقب دستگاه یک پیکربندی معمولی که اینها تماس های مغناطیسی برای شارژ و یک سنسور ضربان قلب هستند.
صفحه ساعت هوشمند Modio مدل MC78 مستطیل شکل است بدنه ساعت از جنس آلومینیوم آلیاژ شده (ضد حساسیت) است همچنین دارای بند سیلیکونی با کیفیت است.
ساعت هوشمند MC78 دارای ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعت با کیفیت بسیار خوب است و در صورت استفاده مداوم تا 3 روز باتری ساعت پشتیبانی میکند و در صورت استفاده معمولی تا 7 روز باتری شارژ رسانی میکند.
اتصال ساعت هوشمند MC78 به گوشی های موبایل
ساعت هوشمند MC78 را می‌توان به راحتی با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه‌های هوشمند اندروید و IOS متصل کرد. از این رو در هر مکان و هر زمانی می‌توانید تماس و پیام‌های خود را دریافت کنید.
داشتن سبک زندگی سالم تر با ساعت هوشمند MC78
سنسورهای سلامتی کالری شمار، گام شمار، محاسبه فاصله، ضربان قلب و پایش خواب به شما این امکان را می‌دهند تا در هر زمانی وضعیت سلامت خود را نظارت کنید.داده‌های دریافت شده از این سنسورها را می‌توانید به‌راحتی بر روی ساعت یا اپلیکیشن مشاهده نمایید. به کمک سنسورهای سلامتی شما می‌توانید سبک زندگی ناسالم خود را تغییر دهید.
ویژگی خاص و مهم ساعت هوشمند مودیو MC78
ساعت های هوشمند امروزی بسیار پیشرفته هستند و میتوانید از طریق این ساعت ها به گوشی موبایل وصل شده و کارهای روزانه خود را بدون نیاز به گوشی نجام دهید. همچنین نرم افزار اختصاصی این ساعت جذاب،fitpro نام داشته که یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ساعت های هوشمند است.
پخش موزیک: با استفاده از ساعت هوشمند Modio مدل MC78 می‌توانید از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی موبایل خود متصل شوید ، موسیقی پخش کنید و پخش موسیقی تلفن هوشمند خود را کنترل نمایید.
عکاسی : میتوانید از طریق بلوتوث به گوشی وصل شوید و با قرار دادن گوشی در فاصله ای مناسب با فشار دادن دکمه ساعت از طریق گوشی عکاسی کنید.
برقراری تماس: ساعت هوشمند Modio مدل MC78 این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق بی سیم با مخاطبین خود تماس بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد که به تماس های ورودی خود پاسخ دهید و با استفاده از ساعت مشغول مکالمه شوید و یا پیامک های دریافتی خود را در ساعت مشاهده نمایید. خوشبختانه این ساعت هوشمند اعلانات فارسی را به خوبی نمایش می دهد.
مدیریت شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از ساعت هوشمند مودیو MC78 می‌توانید پیام‌ها و اعلان‌های دریافت شده از شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و اینستاگرام را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای پاسخ به این پیام ها باید از گوشی خود استفاده نمایید.
امروزه در دنیای ارتباطات وبا گسترش ستفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با بهترن قیمت ها در سایت bmcmobile.ir برای شما عزیزان ارائه کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
کابل شارژ: کابل شارژ یو اس پی به میکرو سامسونگ مدل s6 اورجینال
کابل شارژ: کابل پاوربانکی میکرو اندرویدی برندsenior مدل s5_m
سایر: کابل AUX انکر مدل A7113 طول 1.2 متر.
ایرپاد: ایرپاد هندفری بی سیم انکر Anker مدل R50i
کابل شارژ: کابل مگنتی Denmen مدل D18E


به اشتراک بگذارید: