بی ام سی موبایل



استند شارژر وایرلس 3 کاره 15وات برند RCCi مدل RCW-15

قیمت : 1,310,000 تومان
خرید این کالا


استند شارژر وایرلس 3 کاره 15وات برند RCCi مدل RCW-15.
شارژر وایرلس مغناطیسی رسی با قابلیت تاشو مدل RCW-15
تکنولوژی جدید امروزه یک قابلیت مهم با نام Qi را به فناوری گوشی‌های دیجیتال اضافه کرده و شارژ بدون سیم را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است؛ این قابلیت به دلیل حذف کابل از رسیدن آسیب به درگاه موبایل جلوگیری کرده و شارژ راحت را به همراه دارد. نمونه‌های مختلفی از این نوع محصول در سایت جانبی موجود است و این صفحه از محصول را به یکی از تولیدات کمپانی رسی با عنوان شارژر وایرلس Recci RCW-15 Magnetic Wireless Charger 3 in 1 with 15W Fast Charger اختصاص داده‌ایم.
ویژگی‌های ساختاری
شارژر وایرلس رسی از نوع رومیزی بوده و نمای زیبایی به میزتان می‌دهد. علاوه بر این با توجه با 3 کارایی که ارائه می‌دهد از به هم ریختگی اطرافتان برای وجود کابل‌های متنوع هم جلوگیری می‌کند. برای شارژ تلفن همراه، ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوث قابل استفاده بوده و می‌توانید از آن به عنوان یک هولدر موبایل رومیزی هم استفاده کنید.
ساختاری از پلاستیک ABS و مواد آکریلیک بدنه آن را در برابر ضربه و آسیب ایمن کرده و سطحی براق و سخت به آن بخشیده است؛ ابعادی برابر با 13*141.3*165 میلی‌متر دارد و وزن آن 171 گرم است. ابعاد کوچکی داشته و فضای زیادی از میزتان را اشغال نمی‌کند. نواری آبی رنگ از چراغ LED هم نمایی فوق‌العاده به آن بخشیده که دور شارژر هندزفری را در بر گرفته است و در تاریکی شب کمک می‌کند تا از شارژر را راحت‌تر استفاده کنید؛ البته این چراغ قابل خاموش شدن است و اگر نور آن باعث اذیتتان می‌شود با زدن کلید طراحی شده در همان بخش می‌توانید می‌توانید چراغ را خاموش کنید.
شارژ سریع و ایمن
شارژ سریع از ویژگی‌هایی است که در صرفه‌جویی در وقت بسیار کمک‌کننده بوده و در مدت بسیار کوتاهی باتری دستگاه شما را به حداکثر می‌رساند. حداکثر جریانی برابر با 15 وات دارد و از خروجی‌های موبایل 5.5، 7 و 10 وات هم پشتیبانی می‌کند. شدت جریان خروجی ارائه شده برای هندزفری وایرلس 3 وات و برای ساعت هوشمند 2.5 وات است. به صورت هوشمند جریان را با توجه به نیاز دستگاه تنظیم کرده و از رسیدن آسیب به باتری جلوگیری می‌کند. درگاه آن تایپ سی بوده و از ورودی 5V/3A 9V/2A 12V/1.5A
تراشه هوشمند تعبیه شده در آن هم از باتری دستگاه در برابر آسیب‌های مانند جریان بیش از حد داخلی، اضافه ولتاژ، دمای بیش از حد و ... محافظت می‌کند.
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد،از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت ها در سایت bmcmobile.ir برای شما عزیزان ارائه کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
هدست گردنی: هدست گردنی لول یو lvle u2 های گپی
کابل شارژ: کابل شارژ iphone
کابل شارژ: کابل شارژ تایپ سی برند انستی(Ansty) مدل z_23T
کابل شارژ: کابل شارژ پاور بانکی لایتنینگ ایفون برند senior مدل s5_ip
اسپیکر: اسپیکر بلوتوث بیکارو(beecaro)مدلx104s شش ماه گارانتی


به اشتراک بگذارید: