بی ام سی موبایل



ایر پاد پرو(Airpod pro)کیفیت درجه یک

قیمت : 1,900,000 تومان
خرید این کالا


ایرپاد پرو.
هدفون بی‌سیم ایر پادز پرو شرکت اپل بسیار بهتر از ایرپادزهای قبلی این شرکت است. محصولی که کیفیت آن فوق‌العاده است و در زمان استفاده از آن احساس راحتی بسیار زیادی خواهید کرد. در زمان استفاده از این محصول به سرعت عاشق لبه‌های سیلیکونی گوشی‌های این هدفون خواهید شد. لبه‌های سیلیکونی‌ای که صدای مزاحم را از بین می‌برند و کاری می‌کنند که به جز صدای موسیقی صدای دیگری به گوشتان نرسد. محصولی که در برابر نفود قطرات آب مانند عرق مقوام است و خیلی خوب متوجه فرمان‌های شما به دستیار صوتی سیری هم می‌شود. در واقع می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که ایر پادز پرو شرکت اپل، همان هدفون رویایی‌ای است که انتظار داشتیم چند سال پیش راهی بازار شود.
باتری در نظر گرفته شده برای ایرپادز پرو برای پخش موسیقی تا ۴ ساعت و نیم مناسب است. اگر باتری در نظر گرفته شده برای این محصول بیشتر بود که قطعا امتیاز مثبت بسیار خوبی برای آن به حساب می‌آمد. البته اگر زیاد به موسیقی گوش ندهید، میزان باتری در نظر گرفته شده برای این محصول می‌تواند برای یک روز کاری مناسب باشد. البته که سعی کنید کیس‌ این هدفون‌ها را همیشه به همراه داشته باشید. دلیل اینکه باتری‌ای با ظرفیت بیشتری برای این هدفون در نظر گرفته نشده، ظاهر باریک و ظریف این محصول است. استفاده از باتری بیشتر به معنای فضای بیشتر است. فضایی بیشتری که می‌توانست ظاهر ایرپادز پرو را خراب کند.
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد،از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت ها در سایت bmcmobile.ir برای شما عزیزان ارائه کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
سایر: ست گیمینگ پرودو مدل PDX213
شارژر: شارژر(آدابتور)۲۵وات سامسونگ سوپر فست شارژ
سایر: خاک گیر اسپیکر موبایل
هندزفری: هندزفری سیمی WECO مدل WE16 یک سال گارانتی
هدست گردنی: هدست گردنی بی سیم سامسونگ مدل Level U2 اورجینال


به اشتراک بگذارید: