بی ام سی موبایل



دانگل بلوتوث فلزی

قیمت : 95,000 تومان
خرید این کالا


دانگل بلوتوث فلزی.
دانگل چیست؟
اصطلاح "dongle" در واقع یک کلمه عامیانه برای یک دستگاه سخت افزاری خارجی با کمی حافظه درون آن است. این وسیله به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شود و از آن آویزان می ماند از این رو، اصطلاح "دانگل" را در مورد آن به کار می برند.
انواع دانگل:
دانگل بلوتوث
دانگل وای فای
دانگل کارت حافظه
دانگل موس بی سیم
دانگل کیبورد بی سیم
دانگل تامین کننده شارژ
دانگل دسته (joystick) بی سیم
دانگل صوتی (برای استفاده و اتصال AUX)
دانگل سیم کارت (برای اتصال سیستم به اینترنت از طریق سیم کارت)
دانگل بلوتوث
دانگل بلوتوث چیست؟
دانگل بلوتوث یک درایو کوچک USB است که دارای تراشه بلوتوث است و اتصال بلوتوث را به لپتاپ یا رایانه ای که به بلوتوث داخلی مجهز نیست اضافه می کند.
بهترین راه برای بررسی اینکه آیا بلوتوث در سیستم شما وجود دارد یا نه، مراجعه به کنترل پنل و سپس Device Manager است. اگر رایانه شما دارای قابلیت بلوتوث باشد، “OEM Bluetooth Radio” یعنی Intel ،Broadcom و Microsoft Bluetooth Enumerator را مشاهده خواهید کرد. (هنگامی که سیستم شما به بلوتوث دانگل متصل است ، درایور Generic Bluetooth و Microsoft Bluetooth Enumerator را مشاهده خواهید کرد). اگر طرفدار وسایل الکترونیکی بی سیم مانند صفحه کلید ، موس و هدفون بی سیم هستید ، احتمالاً به فناوری بلوتوث نیاز دارید.
دانگل بلوتوث USB ابزاری سریع و ارزان برای امکان ارتباطات بی سیم از طریق بلوتوث را بر روی کامپیوتر شخصی شما فراهم می کند. به سادگی دانگل بلوتوث USB را به پورت USB (Universal Serial Bus) کامپیوتر خود وصل کنید تا هر دستگاه جانبی بلوتوث قادر به برقراری ارتباط با کامپیوتر شما باشد. این شامل ارتباطات کامپیوتر به کامپیوتر، تلفن های همراه، چاپگرها و PDA ها است.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
شارژر: آدابتور شارژ سریع اورجینال سامسونگ
اسپیکر: اسپیکر بلوتوث رو میزی JBL مدل k4plus
ایرپاد: ایرپاد هندزفری بی سیم انکر ANKER مدل R100 ا ANKER R100
هندزفری: هندزفری برند دلفین مدل SR16(طرح ایفون)
هدست گردنی: هدست گردنی برند Dprui(دپریو) ایتالیایی با کیفیت بی نظیر ضد پاشش آب،ضد رطوبت،ضد تعرق


به اشتراک بگذارید: