بی ام سی موبایل



کابل مگنتی Denmen مدل D18E

قیمت : 0 تومان
خرید این کالا


کابل شارژ مگنتی.
یکی از جدید ترین نوع های کابل شارژی که جدیدا در بازار مشاهده می شود کابل شارژ های مگنتی یا مغناطیسی است که برای بسیاری از افراد کاربرد این نوع از کابل ها جای سوال دارد ، از همین رو در ادامه مطلب با کاربرد کابل شارژ مغناطیسی چیست با ما همراه باشید .
شارژر معمولی با شارژر مغناطیسی چه تفاوتی دارد ؟
احتمالا الان که دارید این مقاله رو مطالعه میکنید دنبال ای هستید تا به جای شارژر های معمولی و قدیمی از شارژر های مگنتی ( مغناطیسی ) استفاده کنید.
کابل شارژ مغناطیسی | کابل شارژ مغناطیسی چیست | کابل شارژ مگنتی چیست | شارژر مگنتی چیست | شارژر مگنتی | کابل مگنتی سه کاره
خیلی ها حاضر در خرید شارژر های مگنتی شک دارند که دلیلش این هست تا به حال از این شارژر ها استفاده نکرده اند. با 1 بار استفاده از این شارژ ها متوجه خواهید شد که اتصال شارژر به گوشی اسون ترین کار دنیاست.
بزرگترین تفاوت انها در نوع اتصال به گوشی موبایلتون از طریق کانکتور هستش. در شارژر های معمولی شما هر موقع که نیاز به شارژ کردن گوشیتون داشته باشید دوشاخ اون رو به برق ، و درگاه لایتنبنگ ، تایپ سی یا … رو به گوشیتون متصل میکنید تا دستگاهتون شارژ بشه.
در شارژر های مغناطیسی قسمت کانکتور ( درگاه تایپ سی،لایتنینگ، میکرو یو اس بی و … ) در زیر گوشی شما یعنی درگاه شارژ گوشی باقی میمونند و نیازی نیست اون هارو جدا کنید. هر موقع نیاز به شارژ موبایلتون داشته باشید میتونید با نزدیک کردن اون به سیم شارژمگنتی شاهد باشید خیلی سریع به هم متصل میشن و میتونید گوشیتون رو به راحتی شارژ بکنید.

مطالب پیشنهادی:
ساعت هوشمند: ساعت هوشمند شیائومی هایلو RT _ LS05S اورجینال
اسپیکر: اسپیکر کولومن(koluman)مدلs95 یک سال گارانتی
هدفون: هدفون گیمینگ مخصوص بازی پرودو مدل PDX411 PRODO
گلس: گلس فول چسپ اپل واچ مناسب سایز ۴۰ ، ۴۲ و ۴۴
کابل شارژ: کابل شارژ هووآویmicro usb


به اشتراک بگذارید: