بی ام سی موبایل



شارژر فندکی دو پورت ترتل برند(turtelbrand)مدلTB0040

قیمت : 220,000 تومان
خرید این کالا


فندکی دو پورت ترتل برند(turtelbrand)مدلTB0040.
در این شارژر فندکی دو درگاه خروجی USB وجود دارد. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های آن 1.0 آمپر و جریان خروجی در درگاه دوم شارژر 2.1 آمپر است. شما با استفاده از درگاه اول این محصول می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک‌پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل را شارژ کنید. همچنین با استفاده از درگاه دوم در این شارژر امکان شارژ باتری انواع تبلت‌ها برای شما وجود دارد. اگر قرار باشد از هر دو درگاه خروجی این محصول به‌طور همزمان استفاده کنید، شدت جریان خروجی در آن در مجموع 3.1 آمپر خواهد بود. ولتاژ ورودی در این مدل از شارژرهای «ترتل برند» 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. توان در این محصول 15.5وات بوده و در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما محافظت شده است. جنس این شارژر پلاستیک و آلومینیم بوده و روی آن یک نشانگر LED وجود دارد. وزن این محصول 19 گرم است. ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ضخامت 61 ، 26 و 26 میلی‌متر هستند و شما می‌توانید از آن به‌سادگی درون خودرو استفاده کنید.
در دنیای پرمشغله امروز که زمان به عنصری گران بها تبدیل گردیده، فروشگاه‌های اینترنتی نقش موثری در صرفه جویی زمان مشتریان ایفا میکنند و مشتری تنها طی دقایقی کوتاه و چند کلیک، محصولات موردنظرش را دیده، مقایسه کرده، قیمت و ویژگی های آن را بررسی و در نهایت به سبد خرید خود اضافه میکند.
از مزایای فروشگاه های اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود
– صرفه جویی در زمان تلف شده در ترافیک
– صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد
– رفع مشکل پارک ماشین
– افزایش دقت در انتخاب محصول بعلت دوری از هجمه نظرات سلیقه‌ ای و مصلحتی فروشندگان
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد، از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را مناسب ترین قیمت ها در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده کرده ایم

مطالب پیشنهادی:
شارژر: کلگی ایفون ایکس اورجینال پک دار ۶ ماه گارانتی
ایرپاد: ایرپاد انکر Anker Soundcore Space A40
پاور بانک: پاوربانک 140 وات انکر Anker 737 PowerCore 24000mAh
سایر: دسته بازی موبایل راک Rock Shooting Game Controller
هدست گردنی: هدست گردنی کولومن koluman مدلG205 یک سال گارانتی تعویض


به اشتراک بگذارید: