بی ام سی موبایل



کابل شارژ تایپ سی و لایتنینگ HOCO قابل قیچیUSB CABLE HOCo Lightning/Typ_c

قیمت : 55,000 تومان
خرید این کالا


کابل شارژ تایپ سی و لایتنینگ HOCO قابل قیچیUSB CABLE HOCo Lightning/Typ_c.
قابلیت برش محل خرابی یا قطعی کابل و اتصال دوباره به سوکت.
خرید کابل های شارژ با وجود مدل‌ها و برندهای متنوع کار ساده‌ای نیست. برای آشنایی با انواع مختلف کابل‌های USB و تایپ سی و معیارهای انتخاب بهترین مدل با سایت بی دی موبایل(bdmobile.ir) همراه باشید.بسیاری از کامپیوترها، گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی دارای پورت‌های USB و TYPE-C برای انتقال محتوای صوتی، تصویری، داده و جریان برق هستند. برقراری ارتباط از طریق این پورت مستلزم استفاده از کابل‌های USB و TYPE-C است که تنوع بالای آنها گاهی باعث سردرگمی کاربران می‌شود.
اگر می خواهید یک بار برای همیشه یک کابل شارژ خریداری کنید و به مدت طولانی از آن استفاده نمائید پیشنهاد ما برای شما کابل تایپ سی HOCO می باشد.زیرا کابل شارژ مناسب یکی از عوامل مهم در سلامت گوشی و باتری می باشد. کابل شارژ TYPE-C هوکو به دلیل داشتن جنس بدنه با کیفیت در برابر پارگی و پیچ خوردگی بسیار مقاوم است و در شرایط محیطی مختلف دوام می اورد و به راحتی آسیب نمی بیند.
طول کابل تایپ سی HOCO یک متر است و آن فاصله مناسبی را تا دستگاه شما ایجاد می کند . با خرید کابل شارژر تایپ سی هوکو با قیمت بسیار پایین تر از کابل های مشابه آن در بازار، شما می توانید گوشی و تبلت های با کانکتور تایپ سی را به صورت FAST شارژ کرده و دیتا هایتان را هم انتقال دهید.
امروزه در دنیای ارتباطات و با گسترش استفاده از وسایل هوشمند طبیعی است که نیاز به لوازم جانبی نیز افزایش یابد،
نحوه عملکرد
فرض کنید بعد از مدتی استفاده کابل شما دیگر گوشی را شارژ نمی کند، حالا چطور می توانید کابل را قیچی کنید؟ اگر به سری کابل که به گوشی شما متصل می شود دقت نمایید در این قسمت یک قفل بسیار کوچک می بینید که با باز کردن آن می توانید کابل را از سری جدا نمائید و به هر میزان که دوست داشته باشید می توانید کابل را قیچی کنید و بعد دوباره درون سری قرار داده و قفل را ببندید. به همین راحتی شما از یک کابل کاملا جدید و با کیفیت بهره مند شده اید،
از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت ها را در سایت بی ام سی موبایل(bmcmobile.ir) برای شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم.

مطالب پیشنهادی:
هندزفری: هندزفری بلوتوث هایلو Haylou مدل GT7
ساعت هوشمند: ساعت هوشمند هایلو مدل RT2
اسپیکر: چراغ قوه و اسپیکر Denmen مدل DR07
سایر: خاک گیر اسپیکر موبایل
ایرپاد: ایرپاد بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life Dot 3i A3982


به اشتراک بگذارید: